וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: ניסאן מייקרה מחודשת

ניסאן מרעננת את פניה של המייקרה הקטנה ומחדשת את תא הנוסעים, משפרת אבזור ומוסיפה אופציות לרמות המפרט. בקרוב בישראל

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

מוקדם מהצפוי, מקבלת ניסאן מייקרה החביבה מתיחת פנים ראשונה על דגם שנחשף בשנת 2010. החברה היפנית קידמה את החידושים בעקבות ביקורת של השוק הבריטי בעיקר - אחד מקהלי היעד הגדולים שלה, שלא אהב במיוחד את התוצאה הסופית לאחר החלפת הדורות. עתה, עושה רושם שהמייקרה עלתה על הדרך הנכונה.

במסגרת מתיחת הפנים, משווה ניסאן למייקרה חזות פחות מצועצעת מבעבר, ומשנה לא מעט רכיבים, בהם הפגושים מלפנים ומאחור, קשתות הגלגלים, בתי התאורה, החישוקים, צורה מעודכנת ליחידות הערפל וישנן אפילו נורות LED קבועות בזנב.

אולם, רוב השינויים, כך לדברי החברה נעשו בקבינה של המייקרה. היפנית הקטנה לא זכתה למחמאות עד כה על איכות ייצור גבוה, והפעם מקווים לשנות את ההערות שנרשמו לחובתה. זה מתחיל עם עיצוב חדש לקונסולה הראשית, שימוש בדיפונים קצת יותר מגובשים ועמידים, כמו למשל בידית ההילוכים, ישנן טקסטורות שונות על דלתות הנהג והנוסע ובמהדורות 'טקנה' גם ריפוד קטיפה במושבים.

בגרסאות מסוימות, הבקרה הראשית על מערכת הבידור והמידע, כוללת כניסות USB ו-AUX, וכן שקע 12V להטענת מכשירים סלולארים. בנוסף לכך, בכל הדגמים הבסיסיים תהיה מערכת שמע משולבת בהרמוניה ברורה יותר עם הקונסולה הראשית וצג מרכזי גדול ורחב מקודמו בקוטר 6 אינטש לערך.

קו המנועים של המייקרה נותר ללא שינוי ממשי. ניסאן תמשיך להפיק את המיטב ממנועי ה-3 צילינדרים, כאשר למנוע 80 כ"ס ופליטת CO2 של 79 גק"מ בחיבור לתיבת הילוכים ידנית או רציפה. בשלב זה, לא ברור אם תגיע לארץ גם גרסת ה-DIG-S טורבו עם קרוב ל-100 כ"ס.

באירופה, מדווחים על עלות של כ-9,000 יורו (כ-44 אלף שקלים לפני מס), פער זניח לעומת הדגם שלפני מתיחת הפנים. בישראל נמכרת כיום המייקרה בין 76 ל-100 אלף שקלים עבור גרסאות מאובזרות.

מיבואנית ניסאן קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי המייקרה החדשה תגיע לישראל בסוף השנה.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully