וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה 911 חוגגת: מהדורת היובל

פורשה תציג בתערוכת פרנקפורט מהדורה מוגבלת לרגל חגיגות יובל השנים ל-911 המיתולוגית. מהרו לרכוש, רק 1,963 יחידות תיוצרנה

חגיגות היובל לפורשה 911 תפתחנה באופן רשמי במסגרת תערוכת פרנקפורט. חברת המכוניות משוטוגרט תעלה לבמות מדינת המוצא מהדורה מוגבלת של ה-911 על בסיס קאררה S שתישא את הלוגו "50" ותציין את המאורע החשוב בפני הקהל וכלי התקשורת.

ה-911 בגרסת "50" תוצג בדיוק 50 שנה לאחר שהמכונית הראשונה, ה-901 עשתה זאת בתערוכה הגרמנית ב-1963. היא תהיה ארוזה בעיצוב יוצא דופן (עד כמה שניתן לפזול מהמקור) ותלבש חישוקים בסגנון שונה מהמוכר (20 אינטש) ופתחי אוויר במכסה תא המנוע עטופים דיפוני כרום, עוד קצת גשעפט מסביב וזהו, פחות או יותר.

את המחווה לחלוצה המקורית, ממשיכה פורשה גם בתא הנוסעים, אם כי במינימליזם שכל כך מאפיין את החברה בכל מה שנוגע לקישוטים. מלבד כמה תוספות וכיתובי "50" בספי הדלתות, ניתן יהיה לראות בדגם זה מושבים מיוחדים כמו ב-901 (לפחות במרקם החלקי), כרום למכביר על הקונסולה והסביבה של הנהג ועוד.

המנוע של הקאררה S מחלץ מנפח של 3.8 ל' תפוקה מרבית של 400 כ"ס, והוא מחובר לתיבת PDK כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת פחות מ-4.6 שניות והמהירות המרבית כ-300 קמ"ש. בין שלל המערכות, גם דפרנציאל מוגבל החלקה, בקרת מתלים אדפטיבית חכמה וערכת בלימה מעט משודרגת.

המחירים יחלו ב-93 אלף יורו באירופה (465 אלף שקלים לפני מס), כלומר תוספת של כ-10 אלפים יורו על פני גרסה סטנדרטית של קאררה עליה היא מבוססת. פורשה תעמיד לרשות הלקוחות רק 1,963 יחידות (אזכור לשנת הייצור של הדגם המקורי) שתרדנה מפס ההרכבה, ומי שרוצה להיות בעלים של פיסת היסטוריה, נציין כי החברה מקבלת הזמנות כבר בימים אלה. אז, למה אתם מחכים?

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

פורשה 911 טורבו מהדורת 50 שנה. אתר יצרן
פורשה 911 טורבו מהדורת 50 שנה/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully