וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: טויוטה קורולה החדשה

טויוטה חשפה את הקורולה החדשה לקראת השקתה בישראל באוגוסט הקרוב. תצויד במנוע בנזין ותיבת הילוכים רציפה עם 7 הילוכים קבועים מראש

כמה שבועות לאחר שדיווחנו על הופעתה של הקורולה החדשה ביוני, הפיצה אמש (ה') היצרנית היפנית הגדולה בעולם את המפרטים אודות הדור החדש של המכונית המשפחתית החשובה ביותר שלה, מאז שהושקה לראשונה ב-1966. בקנה: עיצוב נועז, מנועים חסכוניים יותר, מרחבים משופרים ורמת בטיחות גבוהה.

העיצוב של הקורולה הוא עיבוד של "פיורה" קונספט שנחשפה לפני כשנה, מעין תוצר שנוסח לפי פורמט שנקרא "אייקוניק דינאמיזם" שנועד להזריק לקורולה דם חדש. על פי התמונות הראשונות שפורסמו, נראה שהיא נשארה קרובה למקור (וטוב שכך), תוך שינויים כאלה ואחרים הנגזרים מכורח המציאות.

הקורולה החדשה, דור 11, מעמידה לרשות הלקוחות תוספת לא מעטה במידותיה הרשמיות בהשוואה לדור הקודם: היא ארוכה יותר ב-8 ס"מ ומתייצבת על 4.62 מ', רוחבה 1.75 מ', והיא נמוכה במעט לשיפור מקדם הגרר. התוספת הדרמטית ביותר היא לבסיס הגלגלים, זה צמח ב-10 ס"מ אל 2.70 מ'.

תא הנוסעים, לדברי החברה, מציג קפיצת דרך בכל המישורים, החל בעיצוב וכלה באיכות והמרחבים. טויוטה שיפרה מאוד את המרחקים ליושבים בין השורה השנייה לראשונה, הגדילה את נפח תא המטען עד 452 ל' ותגברה את הקבינה בבידוד רעשים יעיל יותר. במרכז העניינים יהיה צג מרכזי בגודל 3.5 אינטש עם בקרת בידור, אקלים ועוד כסטנדרט בסביבת הנהיגה וקיט בטיחותי מלא (כולל 7 כריות אוויר).

המנוע של הקורולה יהיה ה-1.6 ל' המוכר לו 132 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה מסוג 'מולטידרייב S' לה שבעה הילוכים קבועים מראש. נתונים על ביצועים או צריכת דלק, טרם פורסמו רשמית.

מהיבואנית לישראל יוניון מוטורס, נמסר כי הקורולה החדשה תגיע לישראל באוגוסט הקרוב, בדיוק בזמן לקרב סדאן צמרת מול מאזדה 3 החדשה של דלק מוטורס. פרטים על מחיר ורמות מפרט מלאות יפורסמו בסמוך למועד ההשקה.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טויוטה קורולה 2013. אתר יצרן
טויוטה קורולה 2013/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully