וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 4 הרוגים

ארבעה בני אדם נהרגו השבוע בארבע תאונות דרכים קטלניות שאירעו בכבישי ישראל. מתחילת השנה: 140 הרוגים

ארבעה בני אדם איבדו את חייהם השבוע (2/6/8/6/13) בארבע תאונות דרכים קטלניות שאירעו ברחבי ישראל, ועוד אדם נפטר מפציה מוקדמת, כך עולה היום (א') מדו"ח המתפרסם על ידי 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים'. מתחילת השנה, נהרגו בכבישים 140 בני אדם, עלייה של 1% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

בתאונה שאירעה בתחילת השבוע על כביש 66 סמוך למדרך עוז, נהרג צעיר כבן 18 בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב פרטיים. יומיים לאחר מכן תאונה בין רכב פרטי למשאית על כביש 446 ליד עופרים, גבתה את חייה של נהגת הרכב הפרטי, אשה בשנות ה-20 לחייה.

ברחוב נועם בתל אביב, נהרג הולך רגל כבן 80, בעקבות פגיעה קטלנית ממשאית משא בצהריים של ה-5 בחודש. תאונה שאירעה באום אל פאחם בעקבות התנגשות עם רכב חונה, גרמה למותו של צעיר כבן 16. ברשות הלאומית מציינים כי תאונה זו מוגדרת על ידי המשטרה כאירוע פלילי, ועל כן אינה "נספרת" בתוך מניין ההרוגים.

בשעות הלילה של ה-6 בחודש, נהרג הולך רגל כבן 70 מפגיעת מכונית פרטית בנתניה ברחוב פנחס לבון. בשבוע הנוכחי נוסף להרוגי תאונות הדרכים בישראל פצוע קשה שנפטר מפצעיו בתאונה שאירעה ב-17 במאי על כביש 4.

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כאמור כי מתחילת השנה נהרגו בכבישים 140 בני אדם. מקום המדינה עומד מספר ההרוגים בתאונות דרכים קטלניות על 31,745 בני אדם, מהם 4,934 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully