וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אופני הרים חשמליים עם 70 ק"מ טווח רכיבה

רשת רוזן ומינץ החלה בשיווק אופניים חשמליים חדשים המתאימים לרכיבה בשטח, מסוג סיגל 20/26 להם טווח רכיבה של 70 ק"מ. המחיר, החל מ-7,800 שקלים

רשת האופניים הישראלית 'רוזן ומינץ' הודיעה השבוע כי הגיעו לסניפיה בארץ שני זוגות אופני הרים חשמליים מסדרת סיגל 20/26. מדובר באופניים באיכות ייצור גבוהה, בעיצוב מתקדם, המתאימים לרכיבה בשבילים ועם טווח רכיבה מרשים מאוד שעומד על 70 קילומטרים ומהירות מרבית של 25 קמ"ש.

לאופני סיגל שלדת אלומיניום 6061 קלה וחזקה בהתאמה למשקלים שנעים בין 75 ל-120 קילוגרמים לכל היותר. מערכת ההנעה מבוססת על מנוע חשמלי בגלגל הקדמי המייצר הספק של 200-250W, מוזן סוללות לית'יום יון ומערכת הילוכים פנימית בגלגל האחורי. טעינת הסוללות אורכת כ-6 עד 8 שעות משקע רגיל.

ההבדל בין שני הדגמים, בין היתר, נעוץ במערכת הבלימה. הדגם הפשוט יותר, סיגל 20 נעזר במעצורי דיסק רק בגלגל הקדמי, בעוד בדגם הבכיר דיסק בשני הגלגלים. כסטנדרט, כוללים האופניים גם תוספות בטיחותיות חיוניות, כמו למשל אור בלם אחורי, פנס קדמי, גריפים ארגונומיים, מגיני בוץ ועוד.

מסך ה-LCD של האופניים מקרין תפריטים רבים, בהם מידע על בחירות הכוח החשמלי, מצב הסוללות, מד מהירות מרחק ועוד. רכיב נוסף הינו בדמות בקרת שיוט. זו מאפשרת לקבוע מהירות רכיבה משתנה (החל ממהירות הליכה) בכל תנאי הדרך - עליות או ירידות, וכמובן שכל נגיעה בבלם מבטלת את הפעולה.

המחיר על פי רוזן ומינץ, יחל ב-7,800 שקלים לסיגל 20 (5,800 לחברי מועדון), ועד 8,800 לסיגל 26 (6,990 לחברי מועדון).

עוד הרבה על אופניים חשמליים בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully