וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני אווטנדור חוגגת

למבורגיני ציינה את המכונית ה-2,000 שיורדת מפס הייצור לסדרת האוונטדור וסימנה את מחצית הדרך. גרסאות חזקות יותר תצטרפנה לקראת סוף המכסה

באירוע צנוע שהתרחש לאחרונה במפעל למבורגיני בסנטה אגת'ה בבולוניה, ציין המותג האיטלקי את מכונית ה-2,000 שירדה את פס ההרכבה של האוונדטור, מכונית העל שהוצגה לפני כשנתיים בתערוכת הרכב בז'נבה ושסכמה 1,000 עותקים ביולי אשתקד.

הרוכש האמיד, שמו תאדוס ארויו, הינו מנכ"ל בכיר בקבוצת AT&T והוא שילם עבור הדגם בתמונה - 'נרו נמסיס', למעלה מחצי מיליון דולרים. על הקנייה החדשה שלו, אומר ארויו כי עד שלא חווה אותה על בשרו, לא הצליח להחליט אם להחליף את הגייארדו LP550 ספיידר שברשותו בתמורה לאוונטדור, אולם לבסוף בחר להוסיף את האווטנדור למשפחה ולא לוותר על הגייארדו בכלל. "אחרי הסיבוב איתה בקליפורניה, היה ברור לי ששתיהן תשארנה אצלי".

לאוונטדור מנוע V12 בנפח 6.5 ל' בעל תפוקה מרבית של 700 כ"ס ו-71 קג"מ. היא מאיצה דרך תיבת הילוכים חצי אוטומטית לה שבע מהירויות ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות, ועד מהירות מרבית של 370 קמ"ש. היא נקראת, כמו רוב דגמי המותג על שם שור שהשתתף בקרבות ב-1993 והיא עוצבה על ידי פיליפו פריני - האיש שאחראי גם על הלמבורגיני ונאנו המרהיבה.

בד בבד, למבורגיני בוחנת בימים אלה גרסת SV סופר ולושה של האוונטדור, שתייצב לצידה של גרסת הספיידר שנחנכה בשנת 2012. על פי כלי התקשורת באיטליה, ה-SV תהיה חזקה בלפחות 10% על פני המהדורות הקיימות. כמה מתוכן תהיינה נגזרת של ה-2,000 שנשארו מוקדם לדעת, אך גם להן צפוי תג מחיר שיהפוך אותן למוצר אספנות נדיר ויקר.

עוד הרבה על למבורגיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully