וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: יגואר F טייפ

מכונית הרודסטר המרהיבה של יגואר תשווק בישראל עם שלושה מנועים ותיבת הילוכים אוטומטית לה 8 מהירויות. המחירים, החל מ-800 אלף שקלים ועד 1.1 מיליון

יבואנית מותג יגואר לישראל קבוצת 'מאיר', החלה לשווק בחופינו את מכונית הספורט הייחודית יגואר F טייפ. הרודסטר החדשה של הבריטים תאבק ראש בראש עם פורשה בוקסטר, והיא נחשבת ליורשת הרוחנית של ה-E טייפ המיתולוגית.

ה-F טייפ נוחתת בישראל כשנה לערך לאחר הצגתה הרשמית בעולם. היא פותחה על פי רכב רעיוני של יגואר בשם CX-16 שהוצג בשנת 2011, ממנו גם עובדה ה-XK החדשה שלאחריה הופיעה הדו-מושבית לעיל שעוצבה על ידי בכיר החטיבה יאן קאלום. היא מבוססת על שלדת אלומיניום, משקלה כ-1.6 טון והיא עושה שימוש בגג בד מתקפל חשמלית ב-12 שניות במהירות מוגבלת ל-48 קמ"ש.

סדרת המנועים של ה-F טייפ בישראל מעמידה לרשות הנהגים שלוש אופציות: מנוע 3.0 ל' עם 340 כ"ס ו-45 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-5.3 ש'). מנוע 3.0 ל' בגרסת S, בעל תפוקה מרבית של 380 כ"ס המקזז כמה מאיות ל-100 קמ"ש (4.9 ש'), ובקצה העליון, מנוע 5.0 ל' בהגדשת-על עם 495 כ"ס המשגר אותה ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות. כל המנועים מחוברים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית תוצרת ZF. בנוסף, למכונית מערכת מתלים אדפטיבית ודפרנציאל מוגבל החלקה.

ברמת האבזור כוללת F טייפ מסך מרכזי לשליטה על המערכות, צג נוסף בלוח המחוונים, נורות LED בשני הקצוות, מושבי עור, בקרת נהיגה עם 25 מצבים, מערכת שמע משוכללת תוצרת 'מרידיאין', בקרת אקלים דו-אזורית, בלוטות', פנסי ב-קסנון, בקרת שיוט עם מגביל אוטומטי ובמהדורות בכירות (V8), ערכת פליטה אקטיבית עם ווסת שמעצים את שאון היחידה מעל 3,000 סל"ד.

המחירים ליגואר F-TYPE החדשה יחלו בישראל ב-800 אלף שקלים ויאמירו עד 1.1 מיליון שקלים לגרסה החזקה ביותר בהיצע.

עוד הרבה על יגואר בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully