וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו מיטו מתרעננת

אלפא רומיאו ביצעה במיטו שורה קצרה של שינויים חיצוניים ופנימיים כדי לשמור על רעננות לקראת המשך דרכה. תכלול גם את מנוע ה-900 סמ"ק טורבו הצנום

ישנן מתיחות פנים שבאמת קשה להבחין בהן, אבל היצרן מצביע על כך שהוא חולל מיני מהפכה מעל ומתחת למעטפת. לא כך המקרה, כך מהתמונות לפחות עם האלפא רומיאו מיטו המחודשת - מכונית שהושקה בשנת 2008 ומקבלת כעת מתיחת פנים ראשונה ומאוד סמלית שבהחלט מבקשת מיקרוסקופ.

ולמרות זאת, מבחינה חיצונית, המיטו מקבלת עיצוב קצת יותר מודגש לתיחום של בתי התאורה הקדמיים, שבכת כרום חדשה (?) בהשראת אלפא רומיאו ג'ולייטה, עוד כמה גוונים לבחירת האריזה הקוסמטית וסוגרים את הקו האסתטי האיטלקי חישוקים חדשים בהיצע.

אלפא מיטו מתיחת פנים 2013. אתר יצרן
אלפא מיטו מתיחת פנים 2013/אתר יצרן

עיקר השינויים הם ככל הנראה בתא הנוסעים של המיטו. קרייזלר, בבעלות של החברה האם פיאט, השתילה במיטו הקטנה את בקרת הבידור המרכזית (לה צג בקוטר 5 אינטש), ה-UConnect. זו מאפשרת חיבור חכם וגמיש של כלל המכשורים האלקטרוניים, הפעלה של ניווט, שמע ותפריטים בקלות ובמהירות והתאמה זרירה לסמארטפונים חדשים.

המנועים של המיטו נותרו פחות או יותר כפי שהיו, למעט הוספת מנוע הטווין אייר של פיאט 500. ההספק מיחידת ה-900 סמ"ק טורבו עומד על 105 כ"ס ו-14.5 קג"מ מ-2,000 סל"ד, כאשר את התאוצה ל-100 קמ"ש מסיימת ב-11.4 שניות באמצעות תיבת הילוכים ידנית. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן עומדת על 20 ק"מ לליטר.

המכונית תצא למכירה בחודש הבא בעולם, ותעמוד על במות תערוכת פרנקפורט בספטמבר. טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל קבוצת סמל"ת.

אלפא מיטו מתיחת פנים 2013. אלפא מיטו, אתר יצרן
אלפא מיטו מתיחת פנים 2013/אתר יצרן, אלפא מיטו
אלפא מיטו מתיחת פנים 2013. אתר יצרן
אלפא מיטו מתיחת פנים 2013/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully