וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית ת"א עוברת לקטנועים חשמליים

עיריית תל-אביב יפו החלה להפעיל 25 קטנועים חשמליים במסגרת תכנית התחבורה הנקייה. הקטנועים יבחנו על ידי "הסיירת הירוקה" ובהמשך תוערך תרומתם לעומת קטנועי הבנזין

25 קטנועים חשמליים נכנסים לשירות עיריית תל-אביב יפו במסגרת פיילוט אקולוגי בשיתוף פרוייקט CITIVAS העולמי, שנועד להפחית את זיהום האוויר בעיר הצפופה, כך על פי הודעת העירייה היום (ב'). הקטנועים ייבחנו בחודשים הקרובים ואם יימצאו מתאימים להפעלה ממושכת, ידיחו צי של 300 קטנועי עירייה רגילים (בנזין).

הראשונים שיזכו להשתמש בקטנועים החשמליים יהיו הרוכבים מחטיבת "הסיירת הירוקה". אלה יבדקו מהי המשמעות הביצועית, האקולוגית והשימושית של קטנוע חשמלי, ואם אכן קיימים יתרונות מהותיים על פני גרסאות הבנזין, פרט כמובן לצמצום הנזק הסביבתי. בשלב שני, יתנסו גם רוכבים מאגף התברואה והפיקוח.

"עיריית תל-אביב-יפו אינה מפסיקה לחפש דרכים לייעול התחבורה בעיר והענקת פתרונות אלטרנטיביים ובריאים לסביבה. מדיניות זו אינה מכוונת רק כלפי ציבור התושבים, אלא גם כאסטרטגיה פנים ארגונית, באמצעותה אנו משלבים את רכבי העירייה התפעוליים במהפכה הירוקה בעיר", כך ראש העיר רון חולדאי.

למרות ששוק הדו גלגלי שרוי בירידה מתמדת, חלה ב-20 השנים האחרונות עלייה של 40% במספר הקטנועים בעיר, ולכן במקביל נרשמת עלייה ניכרת בזיהום האוויר מכלים דו גלגליים מונעי בנזין. עיריית תל אביב יפו, מקווה שעל רקע השקת הפיילוט תגבר המודעות הסביבתית של הציבור.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully