וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגד במערכת היחסים? סימן שאתה נוהג באודי

רכב

19.6.2013 / 7:11

אודי עקפה את ב.מ.וו והוכתרה למכונית המועדפת על ידי פרטנרים בוגדים במערכות יחסים ונישואין, בעוד מרצדס במקום השלישי. הגרמניות עקרות בית לוהטות?

בוגדים מעדיפים גרמניות. שלוש מכוניות מהתוצרת הגרמנית ניצבות בראש סקר בגידות במערכת יחסים שנערך לאחרונה על ידי אתר Illicit Encounters. ההבדל ביניהן, הוא שבשנה שעברה הכוכבת המושמצת ביותר הייתה ב.מ.וו ואילו השנה זו אודי שכבשה את לב הנואפים.

Illicit Encounters, תאמינו או לא, הוא אתר אינטרנט המציע לגולשים בבריטניה למצוא לעצמם רומן מזדמן וחפוז דרך הרשת. משתתפים בו למעלה מ-800 אלף איש, וכל אחד מהחברים נדרש לציין באיזה רכב הוא נוהג. לא ברור מי מאמת את הנתונים שפורסמו, אולם גם אם לרובם אין בכלל מכונית מסוג אודי, אין ספק שהיא נתפשת בעיניהם כמושא הערצה.

מתוך הנתונים עולה, כי ל-22% מהחברים באתר יש אודי בשימוש פרטי, בזמן שב.מ.וו מסתפקת רק ב-13% ומרצדס-בנץ 8.75%. את החמישיה המובילה של הבוגדות סוגרות וולוו ופולקסווגן, עם 7.55 ו-5.2% בהתאמה.

"מכוניות מסגירות לא מעט מידע על המשתמשים. כל המכוניות בחמישיה הראשונה מעידות שהנהגים לא מסתפקים במה שיש. הם חרוצים, בעלי מוטיבציה גבוהה מאוד, חדורי תשוקה וסביר שזה נכון לגביי כל דבר בחייהם - מכונית או פרטנר לחיים", כך דובר האתר המפוקפק מייק טיילור. "יצרניות רכב יודעות את זה, ומרצדס אפילו השתמשה בסרטוני תדמית שהתמה שלהם היא רומן מחוץ למערכת היחסים", הוא מוסיף.

מנגד, ישנן מכוניות שמעידות על נאמנות בלתי מתפשרת. על פי הסקר, נראה שאתם יכולים להיות רגועים אם לבן הזוג שלכם יש פיג'ו, רנו או רובר, כמו גם סקודה ויונדאי - אלה לכאורה מכוניות של אנשים שלא יבגדו.

מצד אחד, הסקר כנראה עושה הרבה טוב לפרנסי אודי נוכח הנתונים המרשימים. מצד שני, כל מי שהפרטנר שלו נוהג באודי - מוטב שיפקח עיניים ויחדד אזניים.

עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully