וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אודי קוואטרו קופה מתקרבת

אודי שולחת דגם נוסף של הקוואטרו קונספט לתערוכת פרנקפורט בספטמבר. האם הפעם היא עומדת לקבל אור ירוק ולהתייצב על רצפת הייצור?

כמעט שלוש שנים אחרי שאודי חשפה את הקוואטרו קונספט בתערוכת הרכב בפרנקפורט, חטיבת הפרמיום של פולקסווגן עומדת לחשוף עותק בשל של המכונית הרעיונית, כגרסת "מחווה" לקוואטרו המיתולוגית. אלא שבניגוד לעבר, הפעם מעריכים בכלי התקשורת בגרמניה שהתייצבותה השנייה בתערוכה משמעותה הסבה מלאה אל רכב בייצור סדרתי. האמנם?

העיצוב של הקוואטרו קונספט שלב ב' (המכונית בתמונה מ-2010) יהיה על בסיס דגם הראווה, ולפי דיווחים שונים בעולם אודי לא תחולל בו מהפכות מהותיות ותשמור על המבנה הכללי. הפלטפורמה שתשרת את הקוואטרו קופה תהיה זו של אודי A5, לרבות המידות והמשקל יעמוד על כ-1.4 טון, הודות לשימוש ברכיבים קלים כאלומיניום, סיבי פחמן, פלסטיק ומגנזיום.

בליבת המכונית מנוע ה-V8 בנפח 4.0 ל' כפול מגדשי טורבו שנשלף ישירות מאודי RS7. ההספק יעמוד על כ-660 כ"ס לפחות, ובחיבור אל תיבת שבעה הילוכים רובוטית מסוג DSG המכונית תאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות בלבד. ההנעה, תהיה כמובן לכל הגלגלים ("קוואטרו").

היות וזוהי מכונית הומאז' בחלקה, אודי תעדכן את תא הנוסעים עם נגיעות שיחלקו כבוד לדגם הראלי המיתולוגי וכן לגרסאות הקוואטרו שנמכרו ביצרן הגרמני בשנות ה-80. מלבד כיתובים והטבעות מס' דגם (תתכן מהדורה מוגבלת בסופו של דבר), יותקנו בה מושבי ספורט, הגה ייחודי ועוד בקרות לניטור אחר ביצועים.

המחירים הלא רשמיים, נעים בין 100 ל-150 אלף יורו. כך או כך, רק בשבועות המתגלגלים לקראת תערוכת הרכב בגרמניה, נוכל לדעת מה יהיה גורלה של הקוואטרו קופה הנחשקת.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully