וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה הטכנולוגית של רנו-ניסאן לפולקסווגן

רנו-ניסאן הכריזו על אסטרטגית שיתוף חלפים וחלקים מורחבת, שתחסוך עד 40 אחוז בעלויות ייצור עד שנת 2020 ותתן מענה לפלטפורמה של פולקסווגן

רנו וניסאן מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן ומציגות תשובה לפטלפורמת ה-MQB המודולארית של פולקסווגן. בהודעה שהוציאו שתי היצרניות, הכריז נשיא החברה קרלוס גוהן על אסטרטגית פיתוח גמישה וחסכונית שתפחית עלויות ייצור באופן משמעותי ותחזק את שני המותגים בשווקים החשובים מסביב לעולם, ובמיוחד באירופה מוכת המשברים בשנים האחרונות.

תחת הכותר CMF, או Common Module Family architecture, שתי היצרניות תוכלנה לחסוך בהוצאות הנדסה, תכנון ופיתוח בשיעור חד שינוע בין 20 ל-40% בחמש-שש שנים הקרובות, תוך כדי שיווק דגמים מודרניים עם פוטנציאל להגיע לקהל רחב יותר. "המטרה שלנו היא למצם את התלות בספקים חיצוניים, שעה שאנו מפתחים מוצרים ברמה בינלאומית", כך מוסיף סגן נשיא פיתוח ניסאן מיכאל ביילז'.

שיתוף חלפים רנו-ניסאן CMF. אתר יצרן
שיתוף חלקים וטכנולוגיות בין רנו וניסאן/אתר יצרן

כיום חולקות החברות - להן ברית ממושכת, אחוז נמוך יחסית של רכיבים, אולם כעת דנו הצדדים על שיתוף טכנולוגי מלא של 50%, כך שרנו מצידה תוכל לשמור על הוצאות יחסית נמוכות עבור פיתוח ולהתחזק בתחומים אחרים, כמו גם ניסאן שתתגבר את פעילותה.

ברנו-ניסאן מביטים, בסך הכול, על היקף של 1.6 מיליון כלי-רכב בשנה שיזכו לחנוך את המודלים החדשים מתוך 14 דגמים, במיוחד בקרב סגמנט הקרוסאוברים, הקבוצות הקומפקטיות הבינוניות והקטנות. כבר בשנה הבאה, יתבססו קשקאי, רוג ואקס-טרייל על פי האסטרטגיה המוצעת, וברנו כבר עובדים בימים אלה על הלגונה החדשה והסניק.

"CMF פותח בפנינו עידן חדש של סינרגיה בין טכנולוגיות. נוכל לחשוף פיתוחים אטרקטיביים, להגדיל תפוקה ולשפר את התמורה עבור הלקוחות שלנו", כך מסכם אחראי התכנית טושיו יאמגוצ'י.

עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully