וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו ברחה, בכיר אודי הודח

אודי הדיחה בתוך פחות משנה את ראש מחלקת הפיתוח והמחקר של חטיבת הפאר בעקבות הירידה מול ב.מ.וו במכירות סגמנט הפרמיום. "רצה לחתוך איפה שלא צריך"

בעסקים כמו בעסקים, הגרף חורץ גורלות, ואם המספרים צוללים אז מישהו נשלח הבייתה. אודי הודיעה אמש (א') על פיטוריו של וולפגנג דורהיימר, ראש מחלקת מחקר פיתוח באודי לאחר תשעה חודשים בלבד שכיהן בתפקידו. במקומו, ימונה אולריך הקנברג המנוסה בן ה-64 שמילא שורה של תפקידים בדירקטוריון פולקסווגן ופיתח מוצרים שונים וחשובים.

אודי טרם הגיבה רשמית לסיבה האמיתית להדחתו של דורהיימר, שהיה בעבר מנכ"ל בנטלי ונשיא בוגטי, אולם כלי התקשורת בגרמניה משוכנעים שמאחרי פיטוריו עומדת הירידה של אודי בקרב על הנעת העתיד הירוקה בסגמנט הפרמיום, שכן דורהיימר בחר לבטל את ייצורן של אודי A1 אי-טרון וכן את ה-R8 אי-טרון. ההשלכות של פעולותיו הביאו לעלייה בפופולאריות של הטנכולוגיה האקולוגית אצל השכנה הבווארית ב.מ.וו, וכן בעלייה בהיקף המכירות שלה.

בנוסף לכך, מסתמן כי דורהיימר ניסה לבצע קיצוצים במצבת המכוניות של אודי, שעה שבפולקסווגן הביעו מורת רוח משום שהיקף ההכנסות היה גדול מאוד בכל קשת הדגמים, ועל כן מהלך זה נראה להם בלתי נחוץ ותמוה. חילוקי דעות אלה, גרמו למתיחות גדולה בין אודי לראשי פולקסווגן, ואנשים שהיו מקורבים לדורהיימר דיווחו שהוא נחוש בדעתו לעשות דברים בדרך שלו.

בינתיים, דורהיימר בן ה-55 הוסט לתפקיד זמני בפולקסווגן תחת תואר מעורפל, שעה שהאקנברג נכנס לנעליו ויפקח בהמשך על כל פיתוח מוצרי פולקסווגן העתידיים.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully