וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגטי תייצר ויירון סופר ספורט עם 1,500 כ"ס

בוגטי תייצר מהדורה אחרונה בהחלט של הויירון עם הספק של 1,500 כ"ס. המטרה? לשמור על תואר המכונית המהירה בעולם בתום חייה של המכונית המיתולוגית

בוגטי ויירון צועדת אל עבר חגיגות העשור בחייה. החברה האיטלקית-צרפתית מייצרת באמצעות קונצרן פולקסווגן מספר גרסאות של הווירון מאז שנת 2005, כאשר האחרונה בהן - 'סופר ספורט ויטס' הוצגה לפני כשנה וחצי לערך.עתה, כשמכונית העל קרובה לסיום גלגוליה השונים, מובן מדוע בכיריה שוקלים לייצר מהדורה נדירה שתחתום את הסדרה ותכניס אותה לספרי ההיסטוריה. אלא שזו, באמת תהיה הגדולה מכולן.

על פי דיווח של כלי התקשורת בצרפת, בוגטי תפיק גרסה "אולטרה קלה" ו"אקסטרימית" של הויירון שתחקוק את שמה בפנתיאון של מכוניות העל מכל הזמנים. היא תהיה החזקה, הקלה, המהירה והיקרה ביותר בתולדות המותג, כאשר בקונצרן פולקסווגן מאותתתים כי יעניקו למיזם אור ירוק כבר בשבועות הקרובים.

מבחינת מכלולים, מנוע ה-W16 של הויירון יגדל מעט בנפח, אולם יישאר עם תמיכה של ארבעה מגדשים. העוצמה המרבית תצמח עד 1,500 כ"ס (החזקה ביותר כיום עומדת על 1,200 כ"ס) תוך שילוב חיזוקים נרחבים לשלדה ולתיבת ההילוכים והפחתה מסיבית במשקל ל-1.7 טון, על ידי שימוש ברכיבי קרבון (סיבי פחם). על פי הערכות החברה, זמן ההאצה ל-100 קמ"ש יגרד 2 שניות והמהירות המרבית תעמוד על לפחות 450 קמ"ש.

הגרסה הזו, או ה"uber" ויירון כמו שמכנים אותה בגרמניה, עשויה להגיע לכבישים כבר במהלך השנה הבאה. המחיר הרשמי יפורסם בסמיכות למועד ההשקה, אולם אנשים שהביעו התעניינות זכו לתגובה חצי רשמית לפיה העלות תהיה בגזרת ה-5 מיליון יורו ללא תוספות (25 מיליון שקלים לפני מס). קשה לשער, מה יהיה ערכה כאשר בוגטי תחדל לייצר אותה. היא עומדת להפוך לאחד המוצרים האקזוטיים בהיסטוריה של הענף ובכלל.

עוד הרבה על בוגטי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully