וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטוס נכנסת לענף הדו-גלגלי

לוטוס הכריזה על הקמת תת מותג לכלים דו גלגליים ותייצר אופנועי ספורט קיצוניים. הדגם הראשון, ה-CO-1 יהיה מצויד ביותר מ-200 כ"ס

לוטוס קארס אולי עמדה בפני פשיטת רגל ואף פיטרה את המנכ"ל דני בהר, אבל החברה הבריטית הקטנה עומדת להרחיב את תחומי עיסוקה באופן יוצא דופן, ולהכנס לענף הדו-גלגלי תחת מותג חדש וייעודי: 'לוטוס מוטרסייקלס'. הדגם הראשון של לוטוס מוטורסייקלס, יהיה אופנוע כבד בשם CO-1.

מדובר, ככל הנראה, במוצר שנכנס תחת הגדרות לא רשמיות של "הייפר מוטורבייק" כלומר כלי ספורטיבי עם ביצועים חורכי אספלט. לוטוס הפקידה את המיזם בידיו של מעצב בוגטי לשעבר דניאל סימון, כאשר קבוצת 'קודווה' וחברת 'הולצר' תורמות את כישוריהן בתחום הכיול, האבזור והמכניקה הכללית.

סימון מבטיח אופנוע המשלב חומרים עדכניים כמו סיבי פחמן, ועיצוב רטרו "שיסובב ראשים בכל עבר". הוא הוא מדגיש כי "עם ה-CO-1 אנחנו נייצר אופנוע ייחודי מסוגו, לתקופתו ועם כוח ברוטאלי שיש בו גם אלמנטים של אלגנטיות עיצובית. במילים אחרות, מפלצת היי-טקית בתפירה אישית".

העותק הראשון של ה-CO-1 ישווק בגוון כפול של שחור וזהב בהשראת מכוניות הפורמולה 1 של לוטוס קארס, בעוד כלים נוספים שיגיעו בהמשך הדרך יעובדו על פי דמותן של מכוניות המירוץ ההיסטוריות של החברה.

הפרטים הטכניים אודות ה-CO-1 מצביעים על מנוע ארבעה צילנדרים מקורר מים בעל תפוקה של עד 200 כ"ס, פרי פיתוח לוטוס. עוד פרטים, ייחשפו בשבועות הקרובים לקראת בכורת האופנוע החדש.

עוד הרבה על לוטוס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לוטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully