וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגיונג רודיוס החדש בישראל

טלקאר החלה בשיווק המיניוואן הגדול סנגיונג רודיוס החדש עם שבעה מושבים, מנוע 2.0 ל' ותיבת 5 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ-211 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום: יצרן

יבואנית דגמי סנגיונג לישראל, קבוצת טלקאר, החלה בשיווקו של מוביל הנוסעים השימושי סאנגיונג רודיוס 2013. הדור החדש עבר רפורמה של ממש בכל הנוגע לעיצובו ונפטר מהסגנון המושמץ של קודמו. הוא מציע הושבה חכמה ומרווחים נדיבים ל-7 אנשים ורמת אבזור גבוהה, בחיבור אל מנוע דיזל מעודכן ותיבת הילוכים אוטומטית. מדובר באחד המיזמים הגדולים של סנגיונג בשנים האחרונות, שכן ברכב הושקעו 165 מיליון דולרים.

הרודיוס החדש מצויד במנוע טורבו דיזל גמיש בנפח 2.0 ל' בעל תפוקה מרבית של 155 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-36 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד שעוברים לגלגלים האחוריים. בשידוך אל תיבת הילוכים אוטומטית לה חמישה יחסי העברה מבית מרצדס, מהירותו המרבית היא כ-180 קמ"ש, וצריכת הדלק של הקוריאני (יצרן) נעה סביב ה-10 ק"מ לליטר בעיר, ועד 12.8 בנסיעה משולבת. הוא מדורג 15 ברף מדד זיהום האוויר (הגבוה ביותר).

לרודיוס מידות מכובדות כיאה למותג הוותיק. הוא מתהדר באורך של 5.1 מ', רוחבו 1.96 מ', בסיס הגלגלים נמתח על 3 מ' וגובהו 1.84 מ'. הוא אף מציע מרווח גחון לא רע עם 18.5 ס"מ למרבים לטייל עם המשפחה בשבילים. שלוש השורות במרחבי חלל הפנים מסודרות במבנה של שני מושבים מופרדים במרכז ושלושה מאחור, מה שמבטיח לכאורה תנועה מרווחת בקרביו. תא המטען, ללא קיפול המושבים מכיל קיבולת של 875 ל'.

המפרט של הרודיוס כולל בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מערכת שמע 6 רמקולים, בלוטות' מקורי, משענות יד מלפנים ומאחור, חיישני חנייה, מסילות גג, מחשב דרך ועוד. באגף הבטיחות, עוגני איזופיקס, 4 כריות אוויר ותמיכה מבקרת יציבות, בלימה והתהפכות. המחיר בישראל, יעמוד על 211 אלף שקלים.

עוד הרבה על סאנגיונג בוואלה! רכב

סאנגיונג רודיוס 2013. אתר יצרן
סאנגיונג רודיוס 2013/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully