וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת מהירות ברעננה: סכנה והפרעה להולכי רגל

30.6.2013 / 8:05

האם אכיפת המהירות עלתה למדינה לראש? המצלמה בשכונת אחוזה ברעננה אולי תשפר את הבטיחות, אבל תסכן את הולכי הרגל.

פרויקט א'3 להתקנת מצלמות אכיפת מהירות ורמזורים מתקדם במהירות, אולי במהירות גבוהה מדי. בסוף השבוע החולף הותקנה מצלמה חדשה ברעננה (שדרות ירושלים ורחוב אחוזה), בקרבת הפארק ובית לוינשטיין, אך מיקומה במרכז המדרכה לא רק מהווה הפרעה להולכי רגל, אלא אף מסכן אותם.

התלונה אודות ההתקנה המרושלת של מצלמת המהירות הגיעה אלינו מתושבי השכונה. אלה גילו לתדהמתם את המקרה ואת ההפרעה שגורם עמוד המצלמה בשל התקנתו במרכז המדרכה, עד כדי שקשה לשני הולכי רגל לחלוף במקום (אחד יאלץ לרדת אל בכביש ולסכן מאוד את עצמו). המיקום שנבחר - בסמיכות לפארק רעננה גורם לכך שבמקום יש תנועה ערה גם עגלות תינוקות והמעבר לאלה קשה עוד יותר. חמןר מכך, בקרבת המצלמה נמצא גם המכון השיקומי בית לוינשטיין, קרי במדרכה זו גם צפויים לחלוף גם נכים על כיסאות גלגלים.

את תלונות אלה אודות מצלמת המהירות החדשה העברנו אל אגף התנועה במשטרת ישראל, האמונים על בחירת המיקומים להתקנת מצלמות המהירות וזו תגובתם: "מצלמות האכיפה האלקטרונית האוטומאטית הנן חלק מהמאבק להצלת החיים בכבישים וב?רחובות האדומים?. בין השנים 2009-2012 אירעו ברחוב אחוזה 100 תאונות דרכים במאפיין של אי ציות לרמזור. על כן רחוב זה הוגדר כ?רחוב אדום?. המצלמה הוצבה עפ?י הייתר כפי שניתן מאת הרשות המקומית. לאור פנייתך הנושא יבדק ויבחן על ידי מהנדס תעבורה לטענות שעלו בכתבה"

גם לעניות דעתנו, ההתקנה נראית מרושלת, חפוזה ואנו מקווים שבאגף התנועה יבחרו עבור המצלמה הזו נקודת התקנה אחרת שאינה מסכנת את עוברי הדרך והולכי הרגל.

עוד על מצלמות המהירות בוואלה! רכב
גם אתם מבחינים בליקויים בדרכים? כתבו לנו וננסה לסייע
לייק אחד ואתם חברים בקהילה הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully