וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: קיה פיקנטו ספורט ב-75 אלף שקלים

טלקאר החלה לשווק בישראל גרסת "ספורט" שלוש דלתות למיני הפופולארית פיקנטו. מצוידת במנוע 1.2 ל' ותיבת הילוכים ידנית לה 5 מהירויות

קיה פיקנטו היא מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל עם נתח של 41% בסגמנט, ועכשיו היא גם מרחיבה את שורותיה של המשפחה הצעירה עם גרסת שלוש דלתות "ספורט" שתפנה לקהל צעיר יותר ברוחו שחפץ בקישוטים קוסמטיים קלים על גופה של הקוריאנית הקטנה.

הפיקנטו ספורט מובדלת לא רק במבנה שמוותר על זוג דלתות מאחור, אלא גם עם מסכה ספורטיבית מאוד צנועה, אך כזו שמפיחה בה רוח קיצית משהו. השבכה הקדמית מתוחמת בפס אדום צר, ידיות הדלתות עוטות כרום, הצמיגים מולבשים על חישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינטש, יציאות מפלט כפולות מאחור בציפוי כרום ועוד כמה רכיבים קטנים ברשימת תא הנוסעים.

קיה פיקנטו ספורט. אתר יצרן
קיה פיקנטו ספורט/אתר יצרן

בחזיתה של הפיקנטו שוכן אותו מנוע 1.25 ל' בנזין המשרת את הגרסאות בישראל. לזה הספק של 85 כ"ס ומומנט של 12.3 קג"מ המושגים ב-4,000 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה, וזו מאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות ועד מהירות מרבית של 170 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-23 ק"מ לליטר.

גדי שניידר, מנהל הפיתוח העסקי בטלקאר: "אנו שמחים מאד להציע את דגם הפיקנטו SPORT החדש במחיר של 74,900. שקלים. מאז ינואר 2012 הפיקנטו הינה הדגם הנמכר ביותר בסגמנט המיני (A). מאז השקת הפיקנטו בישראל ועד היום נמסרו ללקוחות למעלה מכ-13,000 כלי רכב מדגם זה מתוכם כ-18% עם תיבת הילוכים ידנית. כיום הפיקנטו הינה דגם הרכב השלישי הנמכר ביותר בישראל".

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully