וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית הקיצון שחולקת כבוד לפורמולה 1

המונטה קרלו Rascasse קרויה על שם פניה מפורסמת במסלול הצרפתי בנסיכות מונאקו, והיא חמושה במנוע V12 תוצרת ב.מ.וו עם יותר מ-500 כ"ס. עכשיו נקווה שתגיע לכביש

חברת 'מונטה קרלו אוטומוביל' היא יצרנית פרטית שאינה ידועה כל כך בעולם, אבל היא נמצאת בזירה מאז 1983. כפי שהשם שלה מרמז, מטה החברה מבוסס במונטה קרלו (מונאקו) המפוארת בדרום צרפת, והיא הוקמה על ידי פולאביו מריה, מהנדס רכב ונהג מירוצים בעל ניסיון עשיר בענף. מאז שנוסדה, החברה מתמחה במכוניות ספורט ומכונית מירוץ, אבל כעת יש להם מכונית הומאז' ייחודית שתצא בקרוב לכבישים: Rascasse.

הכותר של הדגם מקורו מאחד הפיתולים במסלול מונאקו F1 (פנייה 18), שהוא בעצמו קרוי על שם דג עקרב (בצרפתית). הסיבה למסיבה, באה בעקבות ציון 30 שנותיה של החברה והמכונית נחשפה ממש לאחרונה באירוע פרטי בבולוניה כמעין הצגה מוקדמת. למרות פעילות החברה במונאקו, בחרה בעיר הבולונזית, שכן המכונית מורכבת ומעוצבת על ידי צוות מיומן של איטלקים על אדמת איטליה. החברה תייצר רק 15 עותקים, כאשר כל אחד מהם נאמד ב-300 אלף יורו (1.5 מיליון שקלים לפני מס).

ה-MCA Rascasse בשמה הרשמי המלא, תחנך רשמית כשהיא מצוידת במנוע V12 בנפח 5.4 ל' פרי פיתוח ב.מ.וו.. תפוקת המכונית תהיה כ-500 כ"ס לערך, אולם החברה לא מסגירה פרטים על הביצועים וגם לא על העיצוב. אפשר לפחות להתרשם מתמונת תא הנוסעים שזוהי חוויה בגוון קלאסי ומנקר עיניים (שלא לדבר על העונג הווקאלי מהמנוע הבווארי).

השאלה שעומדת לכולם על הלשון, לפחות לאמידי צרפת ואיטליה, היא האם MCA יכולה בכלל לייצר 15 מכוניות. נוכח ההיסטוריה המפוקפקת שלה בייצור כלי-רכב, כמו למשל ייצור 3 מכוניות מתוך 50 לרגל חגיגות ה-50 לנסיך אלברט ממונאקו, זה יהיה כנראה נס אם תהיינה חמש יחידות מה-15 המוצהרות. כך או אחרת, לא היינו מתנגדים לראות אפילו אחת כזו נעה על הכבישים באירופה.

מונטה קארלו אוטומוביל. אתר יצרן
מונטה קארלו אוטומוביל/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully