וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק תוותר על מכונית הפאר הבכירה

גרסת ה"על" לסדרת הפאר של קדילאק נגנזה בגלל חשש שלא ייוצר לה ביקוש בתג מחיר שיחל ב-100 אלף דולרים. מנגד, מתחרה אמריקנית למרצדס S קלאס כבר בקנה

חלומות לחוד ומציאות לחוד. קדילאק מאשרת שלא תייצר מכונית פאר עלית שהייתה אמורה לצאת לכבישים ב-2016, כך עולה לפי דיווחים בכלי התקשורת בארה"ב. מכונית הפאר, בתג מחיר של יותר מ-100 אלף דולרים, ושלכאורה שאבה דמיון מהסייל קונספט המרהיבה שהוצגה בתערוכת פבל ביץ', תשאר במגירה לעוד הרבה מאוד זמן.

על פי גורמים ב-GM, בכירי קדילאק הביעו חשש שלא יוכלו לבדל אותה משמעותית משאר דגמי החברה ובמיוחד נוכח הפקתה של מתחרה ישירה בקבוצת הפרמיום למרצדס S קלאס וב.מ.וו סדרה 7 בין השאר. נכון להיום, קדילאק XTS היא המכונית הבכירה ביותר בחטיבה, אבל נוכח הפערים בין היבשות ובזכות השימוש של קדילאק בהנעה אחורית, חלה התקדמות בפיתוח גרסה מפוארת מה-XTS.

בפעם הראשונה שקדילאק רמזה על גרסה כזו, היא הציגה מכונית קונספט בשם קאדילאק 16 בתערוכת דטרויוט, לפני עשר שנים. מאז, לא עלה הנושא על הפרק עד שנחשפה בשנה שעברה כאמור הקדילאק סייל הפתוחה, ושוב הציתה חרושת שמועות על מיזמים חדשים.

בו בעת, ולמרות גנזיתה של מכונית הפאר, רכיבים מגוונים מהסייל קונספט קבריולה יעשו את דרכם למכוניות הבאות של מותג הפרמיום האמריקני. קדילאק נמצאת כיום בעיצומו של תהליך המצאה מחדש ומיתוג של חלק מהדגמים, ולראייה מכוניות כמו קדילאק ATS שנאבקות ראש בראש מול ב.מ.וו סדרה 3 ואודי A4 על רקע אסטרטגיה לצמצום נפח המנועים ושימוש בהגדשת טורבו, כמו באירופה.

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully