וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אינסגיניה, עכשיו בגרסת שטח קלה

אופל חושפת גרסת קאנטרי סטיישן לאינסיגינה המשפחתית עם הנעה כפולה אלקטרונית, קצת יותר מרווח גחון ושלושה מנועי טורבו. בכורה בתערוכת פרנקפורט

החיבה לקרוסאוברים (היכן שטמון הכסף הגדול), גורמת ליצרניות הרכב להמציא אלטרנטיבות פשוטות יותר לביצוע כדי למשוך את הקונים - וגם אופל, לה פנאי קומפקטי קטן בדמותו של מוקה, פונה כעת לקהל שונה עם מהדורת כאילו שטח לאינסיגניה: טורר קאנטרי סטיישן. יחד עם הסדאן שנחשפה לאחרונה, הסטיישן ספורט ובעתיד גם ה-OPC, תתייצב הקאנטרי בתערוכת פרנקפורט בספטמבר על שלל הורסיות האפשריות.

על מנת לאפשר לה לשוטט מחוץ לאספלט, אופל תפרה לה ערכה חיצונית "קשוחה" יותר עם סממני שטח בולטים, כולל מרווח גחון מוגבה ב-2 ס"מ, קשתות הגלגלים רחבות וגדולות יותר, התווספו דיפונים חיצוניים למיגון הדלתות וספי הכניסה, מיגונים לרצפה מלפנים ומאחור ישמרו עליה מפני חבטות וצמד מפלטים גדולים בסינר האחורי משלימים את החבילה הקוסמטית.

תומכת בגרסת הקאנטרי היא מערכת הנעה כפולה אדפטיבית, בשילוב דפרנציאל מוגבל החלקה. הבקרה פועלת בדומה למנגנון הלדקס עם חלוקת כוח בין שני הסרנים, או לפעמים גם בין שני הגלגלים האחוריים בעת הצורך, על מנת להשיג אחיזה מרבית בשטחים חלקלקים.

הרכב המנועים של האינסגיניה טורר קאנטרי יעמיד לבחירה שלושה מנועים, אחד טורבו בנזין והשניים הנותרים מסדרת ה-CDTI לוגמי הסולר. גרסת הבנזין הבכירה תפיק 250 כ"ס ו-40 קג"מ, בעוד מהדורת הדיזל המקבילה תחלץ מנפח זהה של 2.0 ל' הספק מקסימלי של 195 כ"ס. החטיבה הבסיסית תהיה ה-2.0 ל' טורבו דיזל עם תפוקה של 163 כ"ס ו-35 קג"מ. המנועים מחוברים לתיבות ידניות או אוטומטיות 6 מהירויות.

ביבואנית אופל לישראל 'שלמה' טרם יודעים מתי בדיוק תעלה ארצה האינסגניה החדשה, ועל כן מוקדם לדבר על מהדורת הקאנטרי, מחיריה או חבילות האבזור.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

אופל אינסיגניה קאנטרי טורר. אתר יצרן
אופל אינסיגניה קאנטרי טורר/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully