וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קמארו: "באמבלבי" החדש נחשף

הצילומים לרובוטריקים 4 נמצאים בעיצומם, ומייקל ביי, הבמאי חובב הפיצוצים הגרנדיוזים משחרר את שברולט קמארו החדשה מאחריה דמותו הנערצת של באמבלבי

למייקל ביי, במאי הפרק בחדש בסדרת הרובוטריקים שיצא לאקרנים בדיוק בעוד שנה, נמאס מכל תצלומי הריגול שהציפו את הרשת בחודשים האחרונים. במטרה לשים סוף לפסטיבל הבלוגרים שעטים סביב איזורי הצילום, ביי החליט, לא לבדו יש להניח, לשחרר קדימון לסרט הרביעי, עת הוא חושף את דמותו של באמבלבי - שברולט קאמרו שעוצבה במיוחד לסרט.

מצד אחד, באמבלבי החדש חולק הרבה פרטים וויזואלים עם הקמארו 2014, אבל כל החלק החזיתי עובד באופן שונה לגמריי, על מנת להתאים אותו לרוח האווירה בסרטי הרובוטריקים. במקום זאת, שברולט ביקשה מצוות הפיתוח של דגמי הרובוטריקים, לנסות לשוות לקמארו הצהובה צללית והופעה כללית שחולקת דמיון למכונית קונספט של GM, ה-130R. ויש לכך סיבה כמובן.

שברולט קמארו "באמלבי" רובוטריקים 4. מייקל ביי, אתר יצרן
שברולט קאמרו "באמלבי"/אתר יצרן, מייקל ביי

בשנה האחרונה, עלו הרבה דיווחים מכוון שברולט אודות גרסת ספורט שתתייצב לצידה של הקורבט, אולם תהיה זולה ממנה משמעותית ותמכר בסגמנט העממי, כלומר מעין מקבילה לשברולט קרוז, אבל מחוזקת ביחידת הכוח ומכוילת לביצועים. ה-130R, הוצגה לפני שנה בתערוכת דטרויט כשהיא מצויידת במנוע 1.4 ל' טורבו ו-150 כ"ס בחיבור להנעה אחורית, ו-GM הסגירה דאז שמחירה עשוי להיות בגזרת ה-25 אלף דולרים, והיא תהווה תחרות לסובארו BRZ או התאומה טויוטה GT86. אלא שבינתיים, היא לא הוסיפה כל פרטים אודותיה.

כך או כך, באמבלבי החדש יתפקד כחלק קטן מתוך מסע קידום מכוניות המותג האמריקני על רקע הפצת הסרט, והוא יחבור אל כמה מכוניות על וספורט חדשות של הרובוטריקים, בהן בוגטי ויירון ייחודית בגרסת ויטס, שברולט קורבט סטינגריי C7 החדשה, פגאני היויארה, שברולט סוניק ראלי, למבורגיני אוונטדור ומשאית הפרייטלינר ארגוסי. מועד יציאת הסרט לאקרנים מתוכנן ל-24 ביוני 2014 בארה"ב.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully