וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: קיט שיפורים מקורי לאבארת'

בעלים של אבארת' חמה? היבואנית לישראל החלה בשיווק קיט מקורי מסדרת "esse esse" שמעלה את התפוקה בכמה עשרות כוחות סוס ומחדדת יכולות. שווה עוד 21 אלף שקלים?

בשורה לחובבי העקרב האיטלקי: יבואנית מותג אבארת' לישראל, קבוצת סמל"ת, מתחילה בימים אלה להציע לבעלי אבארת' 500 בישראל ואחיותיה למשפחת המיני הלוהטת, את חבילת השיפורים המקורית של היצרן מסדרת ESSE ESSE. החבילה החמה הינה חוקית לכל דבר, ומחירה יעמוד על 21 אלף שקלים.

הקיט של ESSE ESSE כולל בתוכו הרבה רכיבים לחיזוק היכולת המנועית, אולם גם תמיכה וכיול ממוקד למתלים הינו חלק מהקיט האיטלקי. בין השאר, ניתן למצוא בארגז שדרוג של מערכת המתלים פרי פיתוח KONI, קפיצי הנמכה, 4 צלחות מאווררות ומחורצות, סט רפידות 'ברמבו', חישוקי 17 אינטש בצבע לבן או טיטאניום על צמיגי מישלן פיילוט, מסנן אוויר (פילטר) של BMC, וערכת שדרוג תוכנת המנוע להספק המרבי המותר ברשיון הרכב.

לשם הדוגמא, אם ברשותכם אבארת' 500 קבריולה רובוטית לה הספק של כ-140 כ"ס, הקיט מגדיל את התפוקה המרבית ל-160 כ"ס (23 קג"מ). המיאוץ ל-100 קמ"ש יעמוד בגרסה זו על 7.6 ש' (8.1 ש') ועד מהירות מרבית של 209 קמ"ש. המחיר לצרכן, עומד עם הקיט על כ-203 אלף שקל לערך במהדורה לעיל.

ניר בן שלמה, מנהל חטיבת הפרטיות בסמל"ת: "אבארט ישראל מאפשרת לכל לקוח לבנות רכב על פי רצונו האישי ומציעה לכל גירסה אפשרויות שקיימות בעולם החל מאבארט פרארי, מזראטי, 595 ודגמים מיוחדים אחרים. הוספת הקיט יכול להקנות חווית נהיגה מקצועית ומלאת אדרנלין, מהנה והרפתקנית."

עוד הרבה על אבארת' בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully