וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצוגה עלית לכל אחד ב-130 דולר

גארמין תציע לנהגים תצוגה עלית לרכב באמצעות שימוש בסמארטפון בחיבור בלוטות'. המחיר ליחידה הוא 130 דולר, לא כולל אפליקציה עליה תשלמו עוד 30 דולרים

בניסיון להתרחב מעבר לגבולות עולם ה-GPS עליו היא חולשת ביד רמה, חברת 'גארמין' השוויצרית החלה לשווק לאחרונה בקרת "תצוגה עלית" או HUD לרכב, שכל אחד מכם יכול לקנות בתנאי ומצויד בטלפון חכם (סמארטפון) וממשק בלוטות' סטנדרטי ברכב.

המערכת, שנראית כמו קופסה מלבנית קטנה מונחת בחזית השמשה הקדמית של תא הנוסעים מעל שטח הקונסולה העליון, ומקבלת אינפורמציה דרך בקר בלוטות' של הטלפון החכם. המידע שמוזן אל המכשיר מוקרן על פילם מיוחד שמוצמד אל השמשה כדי ליצור שטח מתוחם וברור לקריאת הנתונים תוך כדי מעבר אוטומטי לתנאי קריאה תחת החשכה במקרה הצורך.

האפליקציה שאחראית על שליחת המידע, מקרינה נתונים כמו מהירות המכונית, מהירות מותרת במקטעי כביש ובעת השימוש במערכת הניווט, פקקים, מציינת כל פניה ופניה, מהו זמן ההגעה ליעד ועוד פרטים קטנים בדמות אייקונים וסמלים.

תצוגה עילית עצמאית (גארמין). אתר יצרן
תצוגה עילית עצמאית (גארמין)/אתר יצרן

כאמור, לא ניתן לרכוש את הגאדג'ט החביב הזה ללא האפליקציה, מה שמעלה את המחיר הסופי ל-160 דולרים. מדובר באפליקציה בשם 'סטריפיילוט' או 'נאויגון' שמותאמת גם לאייפון וכן לטלפונים המבוססים מערכת 'אנדרויד' ווינדוס 8. אולם הבעיה, כי חייבת להיות כזו, היא שלא ניתן להעביר את המכשיר מרכב לרכב ללא פילם ההקרנה, כך שאם אתם מחליפים בין שתי מכוניות - תדאגו שיהיה לכם פילם בכל אחת מהן (למרות שהחברה מציינת כי נכלל גם רפלקטור בחבילה). הטעינה אגב, מתבצעת באמצעות חיבור USB או שקע 12V סטנדרטי.

המערכת באה לתת פתרון בטיחותי וזול למכוניות פשוטות, שכן תצוגה עלית, על אף שקיימת כבר למעלה מ-25 שנים (נפוצה במיוחד בג'נרל מוטורס) מותקנת כיום רק במכוניות שמחירן רחוק מעלות הדגמים העממים. גארמין מכל מקום, היא בין החברות היחידות שמציעות את המכשיר כמוצר 'אפטרמרקט' במחיר יחסית נגיש.

עוד אביזרים בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully