וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו חושפת את אקטיב טורר 2

ב.מ.וו מציגה את האקטיב טורר 2 קונספט, רכב שימוצב כקדימון לסדרה 2 במרכב סטיישן שימושי למטיילים. תצויד במנוע היברידי עם 135 כ"ס והרבה פתרונות אחסון

כמעט שנה לאחר שהציגה בתערוכת פריס את מכונית הראווה אקטיב טורר, ב.מ.וו מציגה את השלב השני בפיתוח הדגם - אקטיב טורר 2 קונספט. הרכב החדש אמור להבשיל במחצית השנה הבאה לרכב סדרתי שישא את הספרה "2" במותג הבווארי, ויהפוך בהמשך דרכו ל-2GT - עם חמישה מושבים ושבעה מושבים.

האקטיב טורר, נועדה, כמו הרבה דגמי סטיישן שימושיים, להדגיש את יכולת הנשיאה של המכונית, בעיקר כאשר בני זוג משוטטים בהרים האירופיים בחיפוש אחרי שבילי אופניים. ב.מ.וו תכננה את המכונית עם יכולת קיפול מושבים כפולה (40:20:40), כך שהחלק האחורי שטוח לגמריי, אולם עדיין נדרשת הסרת אחד הגלגלים ותליתו בדופן, בעוד המושב נכנס אל תאי אחסון קומפקטיים ברצפה.

מבחינת מידותיה, היא תהיה קרובה לסגמנט B, עם אורך של קצת יותר מ-4.5 מ' ובסיס גלגלים שמתיר הושבה לשני אנשים בלי יותר מידי דוחק בין הברכיים למושבים של השורה הראשונה. ב.מ.וו גם מלכתחילה שינתה מעט את הקימורים בעיצוב החיצוני והדגישה אותם עם צבע כתום נועז, שכן בפעם הקודמת קשה היה להבחין בזוויות המיוחדות של תכנונה הוויזואלי.

תא הנוסעים, כאן בתמונה עדיין בגרסה חצי רעיונית, אבל רוב הרכיבים יגיעו בין כה מסדרה 3 ו-1, כך שלא תהיינה הפתעות בלתי צפויות, למעט שינויים קלים בבקרת הבידור ובאופציות הכלליות בחבילות האבזור (חישוקי 20 אינטש יוקטנו כמובן). מעבר לכך, תהיה לאקטיב טורר בקרת 'קונקטדרייב' משולבת עם שקעים בתא המטען, כניסות מרובות גם מלפנים וכל התפריטים והעזרים המוכרים מסדרה 3 ו-5.

הכוח של המכונית מגיע ממנוע 1.5 ל' היברידי בעל תפוקה של 135 כ"ס. המערכת נחלקת בין שני הסרנים, קרי הכוח החשמלי - 67 כ"ס עובר לגלגלים מאחור, בעוד יתר כוחות הסוס מועברים קדימה והכול דרך תיבת הילוכים אוטומטית. זמני ההאצה שלה, מורים על 0-100 קמ"ש ב-7.8 שניות ומהירות מרבית של כ-200 קמ"ש. הבקרה תאפשר לנהוג על מצב חשמלי למרחק של כ-40 קילומטרים, בעוד צריכת הדלק הממוצעת תהיה כמעט 48 ק"מ לליטר.

על רקע ההכנות של ב.מ.וו לחשוף את סדרה 2 החדשה, האקטיב טורר צפויה להגיע לאולמות המכירה כסדרה 2GT כאמור, רק בעוד כשנה. המחיר, טרם ידוע.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

ב.מ.וו אקטיב טורר. אתר יצרן
ב.מ.וו אקטיב טורר/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • במוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully