וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכול, דודג' תמשיך להתקיים

המותג האמריקני שרוי במצוקה כלכלית קשה, אבל המנכ"ל מבטיח לשמור על שעריה של דודג' פתוחים לפחות בשנים הקרובות. "נתמקד בכלי רכב מסויימים"

אחרי הספדים ושמועות על מותה בטרם עת, מנכ"ל דודג' ומותג SRT מקבוצת קרייזלר, ראלף ג'ילס, אישר ביממה האחרונה בעקבות סיום דרכן של כמה מכוניות ליבה, כי לקונצרן הרכב הגדול מארה"ב אין שום תכנית באופק לקבור את החטיבה האמריקנית, על אף שהיא מסבה לקרייזלר הפסדים.

רבים מחובבי המותג האמריקני (שעוד נותרו נאמנים לו), העריכו שלאור גניזתן של דודג' דוראנגו והגרנד קארוון, אלה תהיינה שעותיו האחרונות של ג'ילס בתפקיד וכי שעת האפס מתקרבת. אולם, ג'ילס מיהר להגיב לדברים אלה בכנס של מועדון דודג' וויפר וגנז את השמועות: "הכול שטויות, דודג' כאן כדי להשאר. היא עשויה לעבור להתמקד בסוג מסוים של מכוניות, אבל אף אחד לא מתכוון להרוג אותה".

הנסיגה של דודג' בתקופה זו נובעת (יותר מאי פעם) בשל הפרידה מסדרות ה-RAM החשובות וכן בשל צמצום שורותיה והכחדת דגמי פנאי ומובילי נוסעים. בפעם הראשונה מאז שנות ה-20 של המאה הקודמת, דודג' תהיה לחברת רכב שתתבסס ישירות על מכירת מכוניות פרטיות בלבד, ללא אגף טנדרים וכלי עבודה. דודג' וויפר האמתנית, גם היא, לא ממש מיוחסת כיום ישירות לחברת דודג', אלא למותג SRT של החברה ולכן גם מהפן התדמיתי, עשויה להיות לה מצוקה נוספת.

יתרה מזאת, פיאט, בעלת הבית של קרייזלר, כבר הודיעה בשנה האחרונה כי עם סיום כהונתה של האוונג'ר המשפחתית, לא תקום לה מחליפה, בעוד מותג ג'יפ עצמו וחברת קרייזלר, קיבלו התכנות ארוכת טווח הכוללת דגמים חדשים. המכונית החדשה ביותר של דודג' היא הדארט שקמה לתחייה, ויש להניח שרוב המשקל יונח על כתפיה לקראת מספר שנים מצוקתיות במיוחד.

בישראל, נמכרים כיום שני דגמים של מותג דודג': קאליבר (140 אלף שקלים) והג'רני (180 אלף שקלים).

עוד הרבה על דודג בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • דודג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully