וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה חושפת ראפיד קומפקטית

מציגה ראפיד במרכב חמש דלתות קומפקטי, עם תא מטען בנפח מרשים שניתן להגדילו עד 1,380 ל'. תצויד בששה מנועים ותיבות ידניות או רובוטיות. בישראל ברבעון הראשון של 2014

סקודה חשפה היום (ב') את הראפיד המשפחתית במרכב קומפקטי (האצ'בק) רחב ושימושי, שיתחרה בקרוב על מרכז הסגמנט החשוב ביותר באירופה. הראפיד הקצוצה תתברג בין הפאביה לאוקטביה החדשה, ותמכר תחת הכותר הרשמי "ראפיד ספייסבק".

למרות שהיא דומה יותר למרכב סטיישן (או קומבי), העיצוב של הדגם אינו יוצא דופן בקבוצה זו, ומתבסס על החזות של הראפיד סדאן, למעט השינויים המבניים הרגילים בקורות ובשטח הזגוגית האחורית. לדברי החברה, המכונית מדגישה צללית קופה ספורטיבית - ארוכה ומתוחה יותר מדגמי קומפקט שגרתיים והיא מכוונת לצעירים: "יש לה שיק, הופעה אינדבדואלית, שימושיות והיא מצוינת לזוגות טריים", כך מגדיר אותה מנכ"ל החברה וינפריד ואלנד.

אחד היתרונות הגדולים של הראפיד נובע כמובן מהמימדים שלה, וגם בגרסה זו יש לכך היבטים חשובים בכל הקשור להסעת חמישה אנשים וציוד מלא. הדגם קצר אמנם ב-18 סנטימטרים מגרסת הסדאן, אך נשען על בסיס גלגלים של 2.62 מ', ומציע חלל פנים נדיב באותה מידה: סקודה טוענת שמרווח הרגליים בראפיד ספייסבק הוא הטוב בקטגוריה (64 מילימטרים בין השורות), והמרחק לראשים נאמד ב-980 מילימטרים. גם תא המטען, הינו מהשימושיים ביותר, שכן לזה 415 ל' במצב רגיל ועד 1,380 ל' בקיפול המושבים על משטח הטענה לו רצפה כפולה.

מבחינת אבזור, אלמנט בולט הוא המצאותה של תקרה פנורמית גדולה מאוד לאורכה של התקרה כסטנדרט בחלק מהדגמים. המפרטים עצמם זהים מלבד זאת לדגם הראשון, לרבות ערכת בטיחות עם 6 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה, אופציה לבקרת ניטור לחץ אוויר, פנסי בי-קסנון, פנסי ערפל עוקבי פנייה ועוד.

בגזרת המנועים, לראפיד כל היחידות המשרתות את גרסת הסדאן, כלומר תוצע עם ששה מנועים - 4 מהם לוגמי בנזין ושניים לוגמי סולר, בהספקים שנעים בין 70 ל-120 כ"ס, לא כולל מנוע אקולוגי מסדרת ה-TDI לו 1.6 ל' בנפח, 90 כ"ס ומניב צריכת דלק של 26 ק"מ לליטר ו-99 גק"מ פליטת דו תחמוצת הפחמן. החיבור יהיה לתיבות ידניות או רובוטיות מסוג DSG.

המחירים טרם פורסמו באופן רשמי, אך מהיבואנית לישראל 'צמפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הראפיד ספייסבק תגיע לארץ ברבעון הראשון של השנה הבאה.

סקודה ראפיד במבחן דרכים
עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully