וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאטסון חזרה: השיקה מכונית תקציב

דאטסון בבעלות ניסאן חוזרת לחיים וחשפה מכונית זולה וקטנה לשווקים מתפתחים שתתחרה גם בטאטא נאנו. ה"גו" מצוידת במנוע 1.2 ל' ותג מחיר שיחל ב-6,000 דולרים לגרסה מאובזרת

למרות שזו אינה בדיוק החייאתה של דאטסון Z הספורטיבית, אולי המכונית המפורסמת ביותר של דאטסון, המותג היפני העממי שב בימים אלה לתפקוד מלא תחת פיקוח החברה האם ניסאן עם מכונית תקציב זולה וקטנה בשם "גו". דאטסון תמכור את ההאצ'בק בשווקים מתפתחים כשהודו תחנוך אותה ראשונה, ולאחר מכן תופץ אל נקודות נוספות בהן קיים פוטנציאל רווחים כמו רוסיה, סין ודרום אפריקה. לאירופה ואמריקה היא לא תגיע.

הדטאסון גו (GO) מסמלת את שובה של החברה, אחרי שבשנות ה-70 וה-80 לבשו כלי הרכב היפנים רק את כיתוביה של ניסאן. היא נשענת על פלטפורמה קומפקטית והיא קצת יותר גדולה, רחבה וגבוהה מניסאן מייקרה החדשה, ותוצע רק במרכב חמש דלתות סטנדרטי.

בחזית יהיה לה מנוע 1.2 ל' פשוט למדיי עם הספק של כ-80 כ"ס לערך בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית 5 מהירויות. גרסאות אוטומטיות לא תהיינה, גם לא דיזל או שאר ורסיות - זוהי מכונית אחת לכולם במחיר אחיד וטכנולוגיה אחידה.

איכות תא הנוסעים, כצפוי אינה מהטובות שבנמצא, אבל בהחלט יש כאן השקעה בכמות האביזרים. בלוח המחוונים הותקן צג דיגיטאלי עם חלק מתפריטי מחשב דרך, ישנן כניסות USB ו-AUX, מזגן ושני חלונות חשמל ומערכת שמע. זאת ועוד, דאטסון אף סידרה את המושב הקדמי כספסל, כך שיהיה עוד מקום לנשיאת ציוד (לא ידוע גודל תא המטען). פרטים על ערכת הבטיחות, לא פורסמו.

ניסאן תגבה עבור הדאטסון גו כ-400 אלף רופיס לכל דגם שיירד מפס ההרכבה בהודו, שהם כ-6,500 דולרים. לאחר מכן תהיינה גם גרסאות זולות משמעותית אך באבזור מינימאלי. מיבואנית ניסאן לישראל 'קרסו מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי אין כרגע כוונה לייבא את המותג לישראל.

דאטסון גו. אתר יצרן
דאטסון גו/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • דאטסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully