וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מרצדס S קלאס פותחת מבערים

מרצדס מציגה את ה-S63AMG, הלימוזינה המהירה ביותר בתולדות ספינת הפאר הגרמנית. לחיצה קלה על דוושת ההאצה, ואתם ב-100 קמ"ש אחרי 4.4 שניות

אתר רשמי

צילום יצרן

מרצדס S קלאס היא אולי "המכונית הטובה ביותר בעולם" כפי שקראתם לאחרונה, וכמתחייב מהמעמד היוקרתי, יש לה גם גרסת ביצועים שעושה הרבה כבוד לתואר הזה ומשלימה אותה מזווית אחרת. דיימלר הציגה ממש בימים האחרונים על רקע הזנקת ה-S המפוארת בדור ה-10 שלה, את גרסת ה-S63AMG היישר מחטיבת הביצועים. זוהי המכונית השלישית של AMG בחודשים האחרונים אחרי שחשפה את ה-A וה-CLA תחת הכותר הספורטיבי.

מתחת למכסה המנוע של היאטכה המהירה, שוכן מפלץ לא קטן: AMG התקינה בקרבייה של ה-S קלאס את מנוע ה-5.5 ל' טורבו כפול המפיק 585 כ"ס ו-91.8 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 7 מהירויות. היא מאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות ועד מהירות מרבית מפוקחת אלקטרונית של 252 קמ"ש. ביצועים שלא נופלים מכל מכונית ספורט טהורה, כמו למשל פורשה 911 קאררה S.

כמו ה-E63AMG, איתה היא חולקת את המנוע, ל-S תהיה אופציה להנעה כפולה לכל הגלגלים בטכנולוגיית 4 מאטיק, כך שבסיועה היא תקצץ את המיאוץ ל-100 קמ"ש ותתייצב על נתון מדהים של 4 שניות. תומכת במכונית מערכת מתלים אדפטיבית, לה שלושה מצבי כיול: ספורט, נורמלי ונוחות, כאשר את האחיזה מספקים צמיגים דביקים במיוחד על חישוקי 19 אינטש עם בלמי דיסק בקוטר 420 מילימטרים בסרן הקדמי.

במישור הוויזואלי, ל-AMG הגדולה השתילו את הקיט המוכר מסדרות הבית: מושבי ספורט, לוגואים, דפיוזר אחורי, דיפוני פנים בתפירה ייחודית, מערכת פליטה עם פרפר לוויסות העוצמה (סלקטיבי), גלגל הגה של החטיבה, מערכות שמע, מיזוג, וכל הבקרים האלקטרוניים המשוכללים שנמצאים ב-S קלאס הסטנדרטית ועוד הרבה מאוד.

מחירה של ה-S קלאס הרגילה עומד בישראל על החל מ-900 אלף שקלים, ועד יותר ממיליון לגרסאות מאובזרות. עבור ה-AMG תדרש תוספת שמנה למדיי, לכשתגיע ארצה במחצית השניה של 2014.

מרצדס S63AMG. אתר יצרן
מרצדס S63AMG/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully