וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 4: חבילת M

סדרה 4 רק החלה את צעדיה הראשונים, אבל הבאוורים כבר הזדרזו להפיק לה חבילת M תוקפנית. 334 כ"ס לעולה החדשה

עם הגעתה של סדרה 4 החדשה, ב.מ.וו החלה לתפור למכונית חבילת ביצועים של חטיבת M כדי לקדם את השקתה ברחבי העולם. כמיטב המסורת, נעזרת היצרנית מגרמניה בשורה ארוכה של תוספות חיצוניות ופנימיות ומקנחת עם תגבור בתפוקת המנוע לתחומים שיספקו עוד קצת הנאה לנהג. המחיר אגב, יהיה בהתאם.

הקיט, או חבילת 'M פרפורמנס' כפי שהיא נמכרת בנקודות ההפצה, מחברת לסדרה 4 כמעט תריסר רכיבים חיצוניים לשיפור חזותה הקרבית. בין שלל התוספות, אפשר לראות על גופה חישוקים בקוטר 20 אינטש, ספויילר קדמי ואחורי עשויים קרבון, דפיזור אחורי לצד המפלטים הענקיים, קצת קישוטי צד ותקרה, ציפוי קרבון למראות ועוד.

המנוע הוא הרכיב הכי אטרקטיבי בחבילות M, וכפי שסדרה 3 ההיסטורית הפכה לאגדה, מעריכים כי בעתיד תהיה גם לסדרה 4 גרסת M אמיתית. בינתיים, עבור ה-435M, ב.מ.וו לקחה את מנוע ה-3.0 ל' ששה צילינדרים וחילצה ממנו 334 כ"ס - עלייה של 34 כ"ס, ועוד צמיחה קטנה במומנט ל-45 קג"מ המושגים כבר ב-1,200 סל"ד.

בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית לה 6 מהירויות, ה-M435 מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות (4.6 ש') ומהירותה המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. צריכת הדלק שלה עומדת על כ-6 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית. כדי לרתום את העוצמה בצורה מבוקרת, ל-435M מערכת בלימה מוגדלת משמעותית, דפרנציאל מוגבל החלקה, מתלי ספורט וצמיגים גדולים יותר.

בתא הנוסעים, אפשר למצוא שדות של אלקנטרה ודיפוני קטיפה בגוף המושבים ובדפנות הקבינה. גלגל ההגה הספורטיבי של החטיבה הותקן במקום זה הסטנדרטי, ישנן דוושות ספורט מוכספות, לוגואים, שטיחוני M ובקרת בידור משודרגת קלות.

ב.מ.וו מתמחרת את חבילות M כקיט או מאפשרת הוספת חלקים בתמורה לתשלום נפרד, אבל היא טרם הכריזה רשמית מהן העלויות לסדרה 4. כך או כך, הסדרה החדשה כבר כאן בישראל וסביר שתהיה לכם האופציה לאבזר אותה ב-M פרפורמנס, אם תשאירו אצל דלק מוטורס עוד כמה עשרות אלפי שקלים.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully