וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: שברולט אימפלה וטרוורס

שברולט מציגה בישראל את האימפלה החדשה והדור השני של רכב הפנאי גדל המימדים טרוורס בקו הפרמיום המתחזק של החברה. המחירים, החל מ-220 אלף שקלים

יבואנית שברולט לישראל קבוצת UMI מציגה את נבחרת הפרמיום של המותג לתקופה הקרובה, כאשר בין הכוכבות בולטת עולה חדשה ישנה - שברולט אימפלה (שחוזרת אחרי היעדרות ממושכת). בנוסף אליה, מגיע אלינו אחרי כשנה הדור השני של רכב הפנאי הענק והשימושי טרוורס. אלה מתייצבים לצידן של שברולט קפטיבה (220 אלף שקל) וגרסת הספורט של הסדרה (166 אלף שקל), והמאליבו הנוכחית (176 אלף שקל) שגרסתה מתוחת הפנים תגיע בשלב מאוחר יותר.

האימפלה החדשה, דור עשירי לשושלת הוותיקה מאז 1958, חוזרת לשוק המקומי אחרי קרוב לעשור של היעדרות, שכן האחרונה שווקה בישראל מ-2000 עד 2005 לערך. מאז, האמריקנית הגדולה עברה רפורמה משמעותית בכל המישורים, ומציגה כעת עיצוב מודרני עם רוח ספורטיבית, פלטפורמה גדולה ומנועי בנזין עתירי עוצמה בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית.

אורכה של המכונית הוא 5.1 מ', רוחבה 1.85 מ', גובהה 1.49 מ' ובסיס הגלגלים מתייצב על 2.83 מ' - קרובת משפחה של קדילאק XTS וביואיק לה קרוס. שברולט השקיעה מאמצים גדולים בהפחתת משקלה, כך שזו עומדת היום על 1.7 טון. זוהי מכונית הסדאן הראשונה של שברולט מזה 20 שנה, שזכתה לציון המרבי במבחנים של 'קונסיומר ריפורטס'.

בחזיתה של האימפלה שוכן מנוע בנזין V6 בנפח 3.6 ל' מוזרק דלק בעל תפוקה מרבית של 305 כ"ס ומומנט של 36.4 קג"מ המושגים ב-5,200 סל"ד.בשידוך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית, מאיצה האימפלה ל-100 קמ"ש ב 6.8 שניות. נתון צריכת דלק על פי היצרן עומד על 9.2 ק"מ לליטר במשולב.

תא הנוסעים של האימפלה 2014 מציג לדברי היצרן קפיצת דרך משמעותית. מלבד הנדסת אנוש יעילה יותר, האימפלה כוללת רכיבים רבים כמו בקרת אקלים מפוצלת, כניסות USB ו-AUX, מושבים מחוממים או מאווררים, מצלמת נסיעה לאחור, צג מרכזי בגודל 4 אינטש, שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מערכת MY LINK וערכת בטיחות עם, בקרת סטיה מנתיב, יציבות, בלימה, זיהוי שטחים מתים ו-10 כריות אוויר.

המחירים לאימפלה החדשה בישראל:

שברולט אימפלה LT ב-220 אלף שקלים.
שברולט אימפלה LTZ ב-250 אלף שקלים.

שברולט טרווס, פחות מגושם, יותר דינאמי

מוביל הנוסעים/קרוסאובר של שברולט, הטרוורס, הינו אחד מהנפילים הדומיננטים בשוק רכבי הפנאי, שכן הוא מציע סידור הושבה ל-8 אנשים ומרחבים נדיבים בכל שלוש השורות, לרבות תא מטען בעל חלל אחסון של עד 3,200 ל'. הדגם החדש בישראל, דור שני, הוצג בתערוכת הרכב בניו יורק בשנה הקודמת, והוא כולל חיזוקים עיצוביים קלים בשבכה הקדמית, בתי התאורה בשני הקצוות, באבזור הפנים והנדסת האנוש.

בארץ, ישווק הטרוורס ב-4 גרסאות שונות עם הנעה קדמית או כפולה: LS 4X2 4X2 LT, גרסת 4X4 LT וגרסת 4X4 מאובזרת. המנוע של הטרוורס הוא ה-3.6 ל' V6 כפי שמצוי באימפלה, אך התפוקה מופחתת בגרסאותיו ל-281 כ"ס, 36 קג"מ ב-3,400 סל"ד וחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית לה שש מהירויות. משקלו כ-2.2 טון, והוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-8 שניות. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-8.6 ק"מ לליטר.

רמות האבזור נחלקות בין ה-LS ל-LT ועד LTZ הבכירה, על בסיס קונסולה מחודשת ומראה נקי ואיכותי יותר מבעבר. הטרוורס כולל אמצעי בידור דומים לאימפלה, בהם בקרת אקלים, מושבים מחוממים ומאווררים, בקרת שיוט, צג מרכזי עם מערכת MYLINK, וקיט בטיחותי עם בקרת משיכה משופרת ו-7 כריות אוויר.

המחיר לטרוורס החדש, יחל ב-220 אלף שקלים.

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות ב-UMI: "שברולט מבססת את אחיזתה גם בסגמנט היוקרה. ארבעת הדגמים המושקים מהווים את הקו הראשון של שברולט, בארץ ובעולם. השקת הדגמים מתקיימת במקביל להשקת השפה התקשורתית של שברולט, אשר מתכתבת עם ההתלבטות הצרכנית, ומקיימת דו-שיח עם הצרכנים, על-מנת להגיע לבחירה המיטבית עבור כל אחד ואחת מהם".



.

שברולט טרוורס מתיחת פנים. אתר יצרן
שברולט טרוורס מתיחת פנים/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully