וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו WRX מאיצה קדימה לייצור

סובארו מציגה שלב שני לפיתוח ה-WRX קונספט עם בכורה רשמית בתערוכת הרכב הקרובה בפרנקפורט. האם היא תנדוד גם אלינו בעתיד?

חצי שנה לערך אחרי שסובארו הציגה במסגרת תערוכת ניו יורק את מכונית הקונספט WRX, הצהירה לאחרונה היצרנית היפנית כי היא נערכת להתייצב עימה גם בתערוכת הרכב בפרנקפורט שתפתח ב-10 בספטמבר. הפעם הם אומרים, גרסת הקונספט בשלה להתקדם לשלב הסדרתי והיא תופץ לאירופה.

ואכן, ה-WRX מסגירה הרבה על הופעתה החיצונית הסופית של כחולת העור, וזאת בתום מספר עדכונים חיצוניים ופנימיים מאז מופע הראווה בארה"ב. היא תהיה נמוכה, רחבה וארוכה במעט מכל הקדימונים שסללו לה את הדרך, ואף אמצה בתי תאורה קדמיים שחורגים מגבולות הסדאן - וחולקים דמיון קל בלבד למכוניות סובארו הנוכחיות. את סימן ההיכר המסורתי - כונס האוויר על מכסה המנוע, מובן שהיא לא שכחה להתקין.

סובארו WRX קונספט. אתר יצרן
סובארו WRX קונספט/אתר יצרן

הכוח של ה-WRX יגיע ממנוע 2.0 ל' טורבו משופר בכבדות המבוסס על יחידת ה-BRZ. העוצמה הלא רשמית, מוערכת על פי כלי התקשורת בצרפת בכ-340 כ"ס בחיבור אל תיבת ששה הילוכים ידנית, הנעה כפולה סימטרית (AWD) מסורתית של סובארו ועוד מגוון אמצעי בלימה, ייצוב ואחיזה אלקטרונים שהינם חלק אינטגרלי מחבילת הביצועים.

הופעתה של ה-WRX באירופה מאותתת על כך שסובארו בהחלט מתכוונת לקדם את המיזם במהירות. אחרי שנפרדה רשמית אשתקד מה-STI, ואף הפסיקה לשווקה בבריטניה, בכיריה מספרים כי "חלו שינויים באקלים של הזירה הספורטיבית בשנים האחרונות", וכי יש לה מקום מובטח מעל ה-BRZ.

בכירי החברה ומהנדסיה ילקטו משובים מהקהל בתערוכת הרכב הגרמנית הקרבה, וינסו לקבל תמונה ברורה יותר המשקפת את הפופולאריות של ה-WRX קונספט. המחיר בכל אופן ינוע בסביבות ה-30 אלף יורו (150 אלף שקלים), ואם אי פעם רציתם להשפיע על ייצור דגם כזה או אחר, זו כנראה הזדמנות לא רעה לנצל את כוח ההמון ולהצביע ברגליים (או עם הבזקי הפלאש).

מיבואנית סובארו לישראל יפנאוטו נמסר לוואלה! רכב כי אין כוונה ליבאה ארצה בשלב זה.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully