וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוזלות: סיאט מיי ב-55 אלף שקלים

יבואנית פולקסווגן מוזילה את סיאט מיי בשיעור חד רגע לפני עליית המחירים בעקבות תקנת המיסוי הירוק. מחירה של האיביזה יטפס קלות בחודש הבא

בעוד כמה ימים כשתכנס לתוקפה תקנת המיסוי הירוק, צפויים לעלות מחירי הרכב בשיעור שנע בין 1 ל-3%. מספר יבואנים כבר הודיעו כי יספגו חלק מהשינויים שיחולו בעקבות כך, אך בתוך זה ישנם גם מבצעים מעניינים ואטרקטביים (ע"ע פיג'ו-סיטרואן) שלא כדאי להתעלם מהם בימים של גזירות כלכליות.

יבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס' ,תצא בימים הקרובים (31.7-1.8.13) במבצע קצר מועד שבמסגרתו תפחית את מחירה של סיאט מיי ל-55 אלף שקלים. מדובר בהוזלה משמעותית, שכן לאחר הפעלת המיסוי הירוק מחירה צפוי להתייקר ל-63.5 אלף שקלים, כלומר יקרה יותר מתג המחיר המקורי.

למיי מנוע 1.0 ל' המפיק 75 כ"ס ו-9.5 קג"מ ב-3,000 סל"ד. בחיבור לתיבה ידנית 5 הילוכים, היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-13.2 שניות ועד 170 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק עומדת על ממוצע של כ-16.5 ק"מ לליטר. היא מצוידת בחלונות חשמל מלפנים, מזגן ובקרת בלימה אוטומטית עד מהירות 30 קמ"ש.

עוד מוסרים מהיבואנית לישראל, כי מחירה של הגרסה הידנית של סדרת סיאט איביזה 1.4 (85 כ"ס) הידנית, צפוי לעלות ב-1,000 שקלים אחרי ה-1 באוגוסט. כיום עלותה נאמדת ב-81 אלף שקלים.

בצ'מפיון מוטורס מוסיפים כי יעניקו מבצעי מימון כדאיים וכי אספקת המכוניות תהייה מיידית.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully