וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה NSX עולה על מסלול

הונדה שולחת את ה-NSX למסלול מירוצים בארה"ב לקראת חזרתה הרשמית לכביש הציבורי. הקופה היפנית תצויד במנוע V6 היברידי בעל צליל משכר

אתר יצרן

צילום: יצרן

בסרטון של 7 שניות אי אפשר ללמוד הרבה על ה-NSX החדשה, מלבד היותה כחולה ועטופה תחת מותג 'אקיורה'. אבל, כוונת החברה לא הייתה לאפשר לכם להביט עליה ממושכות, אלא להפריך את השמועות שמנוע ה-V6 ההיברידי נטול כל שאון יניקה ופליטה, כפי שחששו בתחילה חסידי המותג הספורטיבי.

באופן רשמי, גרסת ניסוי של ה-NSX תופיע במירוץ האינדי 200 שיתקיים בארה"ב ב-4 באוגוסט. התמונה היחידה שהופצה בחשבון הטוויטר של הונדה, לצד הסרטון, הם הפרטים הוויזואלים היחידים שניתן לאמת אותם בשלב זה. אולם, מקורות מתוך החברה הסגירו לפני כמה חודשים כי לא יהיו שינויים מהותיים לעומת גרסת הקונספט האחרונה, וכן הפיצו כמה פרטים עסיסיים אודות מערכת ההנעה של מכונית העל היפנית שתשוב לשורותיה אחרי מספר שנות היעדרות.

הונדה NSX אב טיפוס על מסלול ניסוי. אתר יצרן
הונדה NSX אב טיפוס על מסלול ניסוי/אתר יצרן

על פי הדיווחים האחרונים, ל-NSX מנוע היברידי שישודך אל כמה מנועים חשמליים, כך שהתפוקה המרבית תהיה גבוהה מאוד, מעל 450 כ"ס, ותאפשר גמישות יוצאת דופן על קשת הסל"ד. את הגלגלים מניעה מערכת ההנעה הכפולה של הונדה, ה-SH-AWD והיא מחוברת לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית.

"אנחנו עומדים בלוח הזמנים. ה-NSX תעלה על כל הציפיות המוקדמות שלנו אשתקד, ואף יותר מכך: בזכות טכנולוגיה מתקדמת וחומרי ייצור עדכניים, נביא אל שוק מכוניות הספורט האקזוטיות מכונית יוצאת מהכלל", כך מייק אקוויטי ממותג אקיורה ארה"ב. בשילוב שלדת אלומניום ומעטפת מסיבי פחמן, ה-NSX תאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות.

ברובד הגלובאלי תמכר ה-NSX תחת 'הונדה' ולא אקיורה שמיועדת בעיקר לשוק האמריקני. מכירות תחלנה ככל הנראה בתחילת 2014. המחיר אינו ידוע, אבל ההזמנות כבר נערמות.

הונדה NSX חוזרת
עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully