וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה 911 שוברת שיא עולם

מעריצי פורשה 911 ציינו 50 שנה לרגל השקתה של מכונית הספורט המיתולוגית בדרך מקורית: 1,208 עותקים מכל השנים על מסלול סילברסטון בריטניה

איך חוגגים יום הולדת 50 לאחת ממכוניות הספורט הטובות בעולם והנמכרת ביותר מסוגה בכל הזמנים? ובכן, חברי מועדון פורשה בריטניה, בשיתוף מועדון כלי הרכב הקלאסיים בסילברסטון, נרתמו למופע ראווה חד פעמי במסגרתו הפיקו מצעד מוטורי שובר שיאים: 1,208 מכוניות פורשה 911 שנעות בעת ובעונה אחת על מסלול המירוצים המפורסם.

תכניתם המקורית של המפיקים, הייתה להעמיד 911 מכוניות מהסדרה, מחווה לספרות הדגם. אולם, ברגע שהופצה הידיעה בקרב החברים והמעריצים, מייד התייצבו עוד מאות מכוניות לטובת ילידת שטוטגרט 1963 שטסו אל המתחם בקול מנועי בוקסר רועמים.

אירוע בסדר גודל לעיל, לא ייכנס לספרי ההיסטוריה ללא נוכחותן של כמה דמויות מפתח מענף הספורט המוטורי שעיצבו את החברה לאורך שנותיה. אי לכך, את שרביט הובלת השיירה נטל מארק פורשה, בנו של פרדיננדר אלכסנדר "בוצ'י" פורשה, ונכדו של מייסד המותג פרדיננד פורשה. אליו, חברו גם נהג הפורמולה 1 לשעבר דרק בל, עמיתו נהג מירוצי הסיבולת (לה מאן) ריצ'ארד אטווד וחברו נהג ה-GT ג'ון פיטספטריק.

המצעד המרשים כולל מכוניות 911 מכל הסוגים, החל מ-RS, קאררה, RSR, GT, ספידסטר, טארגה ומהדורות הטורבו העילאיות. "מובן של-911 יש מקום מיוחד אצלנו בלב" אומר מארק פורשה. "זו מכונית שהיא חלק מהמורשת שלנו לעולם ואני גאה ושמח מאוד להיות כאן עם כולם ביום המדהים הזה".

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully