וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד פוקוס וטויוטה קורולה לא מתייקרות

דובי בן גדליהו

31.7.2013 / 13:15

במחירונים שיפורסמו מחר רוב יבואנים יספגו, בינתיים, את ההתייקרות. מחירון דלק רכב מיישר קו עם טויוטה ולא מייקר את המשפחתית פורד פוקוס

מחר (ה') יכנס לתוקף עדכון המס הירוק אולם מהתמונה עד כה מסתמן, שרוב היבואנים העדיפו לספוג את ההתייקרות או את רובה ולא לגלגל אותה, בינתיים, לצרכן.

המחירון שתפרסם היום דלק רכב, יבואנית פורד ומאזדה, מצביע על שינויים קלים בלבד במחירים. מחיר המשפחתית פורד פוקוס ללא שינוי למרות, שהמכונית ספגה "ירידה" של 5-6 קבוצות בדירוג הירוק והטבת המס עליה התכווצה משמעותית. דגמי הפיאסטה התייקרו בכ-1000 שקל, המונדיאו התייקרה בכ-2000 שקל וכך גם המיניוואנים פורד S-MAX וגלקסי. המאזדה 6 והמאזדה 5 התייקרו ב-1000 שקל ושאר דגמי מאזדה נותרו ללא שינוי.

חברת צ'מפיון תפרסם מחר מחירון של דגמי פולקסווגן, סיאט וסקודה ובו עליית מחירים ברוב הדגמים בשיעור שנע בין כ-1000 שקל ועד כ-7000 שקל בדגמי הדיזל, שייפגעו במיוחד מהמס הירוק.

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מתכוונת להותיר את המחירים של רוב הדגמים במחירון שלה ללא שינוי לאחר שהצליחה להשיג "ציון ירוק" זהה או דומה מאד לציון הקודם על הדגמים שהיא משווקת. גם אופל לא צפויה לבצע שינויים מהותיים במחירון וכך גם סוזוקי, שמחירי דגמי המפתח שלה לא ישתנו.

עם זאת, בענף מציינים שחלק ניכר מהספיגה נובע מקיומם של מלאים קיימים בדגמי מפתח, שעליהם לא יחול עדכון המס הירוק. בענף מעריכים כי מספר דגמי מפתח שמחירם לא השתנה כעת עשויים להתייקר אחרי החגים או לכל המאוחר בינואר.

ובתוך כך צפויות מסירות הרכב החדש לרשום באוגוסט שיא שנתי, שיחצה ככל הנראה את קו ה-21 אלף יחידות. זאת, בין השאר, בשל הצטיידות מוגברת של חברות הליסינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully