וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן GT-R תהיה המכונית המהירה בעולם

ניסאן GT-R ניסמו תהיה למכונית המהירה ביותר בעולם בשנה הבאה. מהנדסי החברה היפנית טוענים כי תאיץ ל-100 קמ"ש ב-2 שניות בלבד. לרשותה יעמדו 570 כ"ס

הגלגול הבא של מכונית העל היפנית, ניסאן GT-R, ישבור את שיא העולם במיאוץ ל-100 קמ"ש. על פי דיווחים מאת כלי התקשורת בבריטניה, מהדורת "ניסמו" החדשה תעשה זאת בפחות מ-2.1 שניות, בעוד היום עומד הנתון שלה על 2.8 שניות. הרף הנוכחי שייך ללא אחרת מאשר בוגטי וירון סופר ספורט, שכן זו השיגה זמן של 2.6 שניות אשתקד.

הניסמו "סופר GT-R" בשמה הלא סופי, תצויד במנוע חזק יותר מהגרסה הרגילה, אם כי לא במספרים מופרעים במונחי הייפר-קארס. אמנם יחידת הכוח בליבה תהיה ה-3.8 ל' V6 כפולת המגדשים הסטנדרטית, אך התפוקה המרבית תתוגבר ותהיה קרובה יותר ל-600 כ"ס בחיבור לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים.

כדי לייצר את הגודזילה החדשה, ניסאן תקבל סיוע הדוק מקבוצת הפורמולה 1 של רנו-וויליאמס בגיבוי כל צוות הפיתוח של המכוניות המוסבות לכביש (רנו-ספורט). המפתח ליכולותיה של הניסאן ניסמו GT-R טמון בהפחתת משקל, הוספת כוח, כיול של תיבת ה-6 מהירויות ושימוש בצמיגי ספורט שיכולים לספק לה אחיזה גבוהה דיו כדי לעמוד מאחרי זמן ההאצה המבוקש.

ניסאן טרם הגיבה רשמית לכל הפרסומים שהופצו בבריטניה, אולם היא רשומה לתערוכת הרכב בטוקיו שתיערך בנובמבר הקרוב, במסגרתה תחשוף ניסאן GT-R "יוצאת דופן". המכירות הראשונות בכל אופן, מתוכננות לרבעון השני של 2015 עם תג מחיר של כ-200 אלף יורו לכל היותר (900 אלף שקלים). "מעט" יותר זול מבוגטי וירון סופר ספורט, אותה תקבלו בתמורה ל-2 מיליון יורו לערך. עדיין, הוירון תשמור על מקומה כמכונית המהירה בעולם בסוף הישורת (מעל 430 קמ"ש). ניסמו תתספק ב-330 קמ"ש.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully