וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת: תל אביב-אשדוד ב-35 דקות

4.8.2013 / 8:42

במעמד שר התחבורה כץ ושר האוצר יאיר לפיד, נחנך היום קו הרכבת המהיר שייקח את הנוסעים מאשדוד לת"א ב-35 דקות. לפיד: "חשיבות חברתית וכלכלית עצומה"

שר התחבורה ישראל כץ ושר האוצר יאיר לפיד, חנכו הבוקר (ראשון) קו רכבת מהיר חדש מאשדוד לתל אביב. על פי לוח הזמנים המעודכן, הכולל הקצאה של 4 רכבות בשעה (במקום שתיים כיום) בשעות השיא, ניתן יהיה לראשונה להגיע אל גוש דן תוך 35 דקות בלבד.

שרי האוצר והתחבורה שנכחו בתחנת אשדוד לרגל השקת הקו, הסבירו זה לזה אודות החשיבות שבקירוב הפריפריה אל מרכז העסקים של ישראל והתרומה הכלכלית שבהרחבת פעילות התחבורה הציבורית - דווקא בימים בהן המדינה מהדקת את החגורה.

השר לפיד, שעד לפני שבועות אחדים דרש לבצע קיצוץ נרחב בתקציבי משרד התחבורה ובתוך כך גם לפגוע בפעילות הקמת קוי רכבת חדשים (בהם רכבת העמק והקו לנהריה), חווה בעצמו את היעילות של הרכבת כשעלה יחד עם השר כץ לנסיעת הבכורה בקו המהיר החדש.

שר התחבורה ישראל כץ: "הרכבת תמשיך להתפתח ותגיע לערים רבות בישראל. המשימה שלנו היא לקרב את הפריפריה למרכז והקו החדש הוא ביטוי ישיר לכך. אני מקווה שהאוצר יהיה לצדנו במהלכים החשובים האלה". עוד מוסיף השר כץ, "ב-1 בדצמבר תיפתח תחנה חדשה בשדרות וממנה אפשר יהיה להגיע לתל אביב בתוך שעה בלבד".

לפיד "כאן רואים שהמחאה החברתית צדקה וכאלה פעולות אנחנו רוצים לראות בישראל. לאפשר לאנשים להגיע במהירות, בקלות ובנוחות לעבודה. יש לכך חשיבות חברתית וכלכלית עצומה".

עוד הרבה על רכבת ישראל בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • רכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully