וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: יונדאי i10 החדשה

יונדאי חושפת תמונות ופרטים ראשונים אודות הדור החדש של מכונית המיני i10. תהיה גדולה יותר מקודמתה, מרווחת ומאובזרת. בכורה בפרנקפורט. בישראל בסוף רבעון ראשון של 2014

הדורות הבאים של מכוניות המיני החדשות יהיו הרבה יותר מגובשים ואיכותיים מאלו שקדמו להם, הן מבחינת בטיחות וכפי שיונדאי מגלה כעת, גם ברמות האבזור. החברה הקוריאנית חשפה היום (רביעי) תמונות ראשונות ופרטים טכנים חלקיים המבשרים על הצגתה של ה-i10 החדשה בתערוכת הרכב בפרנקפורט. על פי הנתונים, היא בהחלט עושה רושם של מכונית בוגרת יותר וגדולה מהדור היוצא.

חמש שנים אחרי הפצעת הדור הראשון, ה-i10 החדשה מבצעת קפיצת מדרגה בכל מה שנוגע למידותיה (וקצת פחות אולי לעיצוב החיצוני). היא ארוכה יותר ב-80 מילימטרים, רחבה ב-65 מילימטרים, נמוכה ב-50 מ"מ ונפח תא המטען צמח ב-10% בהשאווה לדגם הקודם. משמע, כ-252 ל' ללא קיפול המושבים.

תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה, אולם יונדאי מספרת על פלטפורמה חדשה ובסיס גלגלים שהוגדל ב-5 ס"מ ל-2.43 מ'. בנוסף לכך, החברה כיילה את המתלים לשיכוך מבוקר ורך יותר על כל תנאי הסלילה לשיפור נוחות הנסיעה, אולם מדגישה גם שדרוגים בתחום ההתנהגות, עד כדי התחככות ביכולות של סגמנט הסופר מיני.

גולת הכותרת ב-i10 תהיה המצאותן של מערכות מתקדמות ביחס לסגמנט שלרוב מפשיט את הדגמים מאבזור. לדגם החדש תהיה בקרת אקלים, בקרת שיוט, גלגל הגה מחומם, מערכת שמע איכותית יותר וקיט בטיחותי מלא. בגזרת המנועים אין בשורה גדולה: ה-i10 תחלוק את הכוח ממנוע ה-1.0 ל' או ה-1.2 ל' (90 כ"ס) עם קיה פיקנטו, אולם נתונים רשמיים ומלאים יופצו רק במסגרת תערוכת פרנקפורט.

יונדאי תרכיב את המכונית לצידה של ה-i20 במפעל הטורקי באיזמיט. מיבואנית יונדאי לישראל 'כלמוביל' נמסר לוואלה! רכב כי ה-i10 החדשה תגיע לארץ בסוף הרבעון הראשון של השנה הבאה.


עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully