וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריגול: מרצדס C קלאס החדשה נחשפת

8.8.2013 / 12:17

השקה של רכב פנאי בחו"ל סידרה לנו הצצה למרצדס C קלאס החדשה תחת הסוואה. רושם ראשוני מצביע על עיצוב נועז יותר בדמותן של ה-CLS וה-CLA. תיחשף בעוד כחצי שנה

בעודנו משוטטים בכבישי גרמניה במסגרת השקתו של רכב פנאי חדש (בקרוב המבחן), קלטה עדשת המצלמה שלנו את בוחני דיימלר נוהגים במרצדס C קלאס החדשה תחת הסוואה כבדה. גרסה זו צפויה לעלות לכבישים במחצית הראשונה של 2014 ועל פי התרשמותנו בשטח, היא עומדת להיות הרבה יותר אטרקטיבית מכל קודמותיה.

במבט ראשון, ניתן להבחין בקווי הדמיון בינה לבין מרצדס E קלאס, ה-CLA, מכונית הסלון המפוארת CLS וכן הקומפקטית הצעירונת מרצדס A קלאס. היבטים אלה בולטים במיוחד בשבכה הקדמית ובתצורת בתי התאורה האגרסיביים בעיצוב זהה ל-S קלאס והפרופיל המשתפל כלפי קורות C האחוריות. דווקא את הזנב, מקפידים במרצדס להסתיר היטב כדי לא להסגיר אלמנטים נוספים לפני הבכורה המסתמנת בתערוכת דטרויט בינואר.

לא ברור אם מרצדס C קלאס תהיה גדולה ומרווחת הרבה יותר מהדור הקודם, אבל שינויים בתא הנוסעים רומזים על מרווח רגליים משופר וכך גם לראשי היושבים מאחור. הנדסת האנוש, מבנה הקונסולה וכל המרכיבים של מערכות השליטה והבידור, הועתקו ישירות מהדגמים הנוכחיים.

גם באגף המנועים תשתמש מרצדס C קלאס במנועים המשותפים לכל סדרות הבית. יחידות אלה כוללות את מנועי ה-4 צילינדרים 2.2 ל' עם 170 כ"ס או 205 כ"ס, מנוע ה-1.6 ל' עם 156 כ"ס, מנוע 2.0 ל' עם 185 כ"ס ועד 255 כ"ס וכן אופציה למנוע היברידי מוקטן לצד מנוע ה-3.0 ל' V6 עם 334 כ"ס. גרסת ה-AMG תהיה ה-4.0 ל' עם מעל 440 כ"ס. החיבור יהיה לתיבות ה-7 ג'י טרוניק.

מרצדס מייצרת את ה-C קלאס המשפחתית מאז 1993 (ירשה את מקומה של ה-190), וכיום נמכרת בעולם בדור השלישי שנחשף בשנת 2008 תחת קידוד פנימי W204. היא הולידה מהדורות שונות כמו ה-CLC קופה וכן את ה-C63AMG הכוחנית. הדור החדש יגיע לישראל במהלך השנה הבאה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully