וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של אינפיניטי לאודי A3

שנה אחרי שהחלה חרושת השמועות, אינפיניטי תחשוף את ה-Q30 החדשה בתערוכת פרנקפורט בקונספט טרום ייצור סדרתי. "רמה חדשה של איכות מוצר למנהל הצעיר"

יותר משנה של שמועות ודיווחים חלקיים יגיעו לקיצם בספטמבר, שכן אינפיניטי - חטיבת הספורט יוקרה של ניסאן, תחשוף בתערוכת פרנקפורט רכב פרמיום קומפקטי חדש ומשמעותי באסטרטגיה שלה, שיתחרה בסגמנט הנחשב מול ב.מ.וו סדרה 1, מרצדס A קלאס ואודי A3.

הכותר הרשמי שלו - Q30, רומז שהוא יתברג תחת ה-Q50 החדשה ששיווקה החל לאחרונה בארה"ב. אינפיניטי טוענת שהדגם יציע איכות גבוהה מאוד של חומרי פנים ועיצוב מרהיב, לצד היכולות הספורטיביות האלגנטיות של מותג הפאר היפני, לרבות שימוש ב"חומרים חדשניים" כדי לשפר ביצועים.

אינפיניטי Q30 קונספט. אתר יצרן
אינפיניטי Q30 קונספט/אתר יצרן

האיור המוצג הינו האחרון בסדרת הקדימונים של אינפיניטי, ולמעשה משקף את השלב האחרון בפיתוח הדגם, קרי קרוב ככל האפשר לדגם הסדרתי. מרצדס, אודי וב.מ.וו כבר מוכנות זה זמן רב לעימות מול אינפיניטי הצעירונת וזו תהיה הזדמנות גדולה עבור ניסאן להרחיב את קו מוצרי הפרמיום שלה אל קבוצה רווחית ופופולארית מאוד בקרב צעירים אמידים.

"האינפיניטי Q30 מסמלת עבורנו תהליך גלובלי הדרגתי במסגרתו נפתח עוד מוצרים לקהלים שונים", כך נשיא השיווק הועלמי יואהן דה נישן. במסענו לפרוץ לתודעה של קהל צעיר, ה-Q30 תציג בפניהם עיצוב יוצא מגדר הרגיל ורמה חדשה של איכות ייצור".

הפרט המעניין ביותר בהקשרה של ה-Q30 הוא הדמות שעומדת מאחריה: אלוף הפורמולה 1 סבסטיאן פטל. מתוקף שיתוף הפעולה בין אינפיניטי לקבוצת המירוצים של רב-דול, פטל, שלוש פעמים אלוף הסבב, היה בין האנשים המרכזיים שתרמו לפיתוחה ומרכז עבור אינפיניטי את תכנית הביצועים של המותג.

קשה לראות את אינפיניטי מתחרה בגרמניות במישור המסחרי, אבל אין ספק שנוכח היכולות של מכוניותיה היא תגרום לקולקציה האירופית להרבה מאוד צרות - על הכביש ומחוצה לו. פרטים טכניים אודות מערכות ההינע ייחשפו במהלך התערוכה.

עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully