וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: הונדה סיוויק סטיישן

הונדה מציגה את הגרסה השימושית של הסיוויק המשפחתית. תוצע עם מנועי בנזין, מערכת שיכוך אדפטיבית, תיבות אוטומטיות או ידניות ונפח תא מטען של עד 1,668 ל'

אחרי שורה של תמונות תחת הסוואה, הונדה חשפה היום את מהדורת הטורר-סטיישן בסדרת הסיוויק המשפחתית. גרסה זו תחבור אל מרכב הסדאן וההאצ'בק הנמכרות כבר באירופה, ותהיה למתחרה ישירה מול טויוטה אוריס טורר, פולקסווגן גולף סטיישן, פורד פוקוס, קיה, יונדאי ודומותיה.

לדברי הונדה, המכונית תוכננה במרכז הפיתוח של החברה היפנית באירופה והותאמה לצרכי היבשת. העיצוב החיצוני, בהשראת מכוניות ספורט, אינו בא על חשבון המרווח הפנימי, שכן למרות השתפלות התקרה בחדות אל עברם של המושבים מאחור, נפח תא המטען של הסיוויק (ללא קיפול המושבים) עומד על 664 ל' (447 ל' בקומפקטית), ואת זה ניתן להגדיל עד 1,668 ל'. זאת כאמור בזכות אותה רצפה שטוחה מסורתית, ומיקום מכל הדלק תחת המושבים הקדמיים.

בנוסף, הטורר ארוכה מההצ'בק בכ-24 ס"מ לערך וכן שפת הטעינה הונמכה ב-13.5ס"מ כדי לאפשר גישה נוחה יותר לתא המטען ("ניתן להטעין בו עד 3 מזוודות נוסעים גדולות", כך היצרנית היפנית). הקבינה זהה לסיוויק, אולם יהיו בה מעט יותר פתרונות אחסון כדי לבדלה מהאחיות והיא תחלוק את מנגנון הקיפול הגמיש (60:40) עם בהונדה ג'אז, כך שניתן יהיה לנצל כל סנטימטר אפשרי.

תחת מכסה המנוע, תציע הונדה מנוע דיזל i-DETC 1.6 מסדרת "חלומות כדור הארץ" או את מנוע ה-1.8 ל' VTEC המשרת אותה נאמנה זה תקופה. התפוקה מלוגמת הסולר במשפחה תעמוד על 120 כ"ס, בעוד הגרסה הבכירה בעוצמתה תחלץ 140 כ"ס בחיבור אל תיבה אוטומטית. כמו כן, הסיוויק טורר תחנוך מערכת שיכוך אדפטיבית המווסתת את ריסון המתלים על פי משקל הנשיאה ותנאי הכביש כדי לשפר את איזון המרכב והיציבות תחת עומסים כבדים.

מנהלי המיזם של דגם הטורר מאמינים שגרסה זו תתבלט מעל המתחרות באירופה באופן מובהק. היתרונות שלה לדברם, מלבד יכולת הנשיאה, יבואו לידי ביטוי בעיצוב החיצוני האטרקטיבי וחלל הפנים האיכותי והמרווח. הסטיישן הקומפקטית של הונדה למעשה חוזרת לזירה זו אחרי 15 שנות היעדרות (האקורד המשיכה להמכר) והיא תנהל דו קרב מעניין מול האוריס.

הטורר תורכב במפעל הבריטי של הונדה לצידן של הסיוויק, ג'אז וה-CR-V. מכירות ראשונות תחלנה בתחילת 2014 במחיר לא גבוה משמעותית מסדרות הה'צבק. טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל 'מאיר' אודות מועד שיווקה בארץ.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

הונדה סיוויק טורר. אתר יצרן
הונדה סיוויק טורר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully