וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קיה תחשוף מתחרה לניסאן ג'וק?

קיה משחררת שני איורים חדשים הרומזים על רכב פנאי קומפקטי עירוני שישתלב בסגמנט הקרוסאוברים הצעירים. אופציה נוספת - סופר מיני חדשה וחמה לסגמנט B

הפשיטה של קיה על כל הסמגנטים החשובים, בעצם השאירה חלל לכמה כלי רכב אפשריים - שגרתיים או יוצאי דופן, בהם דגם סופר מיני אירופי, קרוסאובר קומפקטי וכמובן מכונית קופה/GT כדי לחזק את תדמית החברה. בהתחשב בכך שמכוניות סאלון או פאר אינן מעסיקות את המותג כרגע, שני האיורים שהוצגו כעת לקראת בכורה בתערוכת פרנקפורט מסגירים התמקדות מסוימת במכוניות קטנות, קל וחומר כשבוחנים את החרטום הקדמי החולק דמיון לפיקנטו.

המשפט היחיד שנקשר לקיה קונספט הוא "קונספט דרמטי". היא תוצג ככל הידוע במרכב קופה עטור נורות LED התוחמות את המבנה החזיתית, ופגוש קדמי המכיל שתי יחידות ערפל גדולות כפי שמצויות בסיד ספורט GT, ביניהן שבכה עשויה סיבי פחמן - פרט שמדגיש את היותה ספורטיבית או מוצעת עם אופציה למנועים קרביים.

קיה קונספט. אתר יצרן
קיה קונספט/אתר יצרן

תא הנוסעים של הקיה קונספט חושף שימוש בחומרים גבוהים באיכותם מהמקובל, אלא ששוב, אלה יכולים להיות מנת חלקה של מכונית הקונספט בלבד ולא בדגם הסדרתי. העיצוב הפנימי של פיטר שרייר מעניק לה אווירה ספורטיבית עם גלגל הגה בעיצוב רטרו, מתגים שתוכננו בהשראת עולם התעופה, מנופי תפעול עבור גלגל ההגה (תיבת הילוכים אוטומטית), מושבי ספורט ושכבות ודיפונים איכותיים.

קיה קונספט. אתר יצרן
קיה קונספט/אתר יצרן

סביר להניח שהקיה קונספט תנוצל כדי לחנוך מספר אלמנטים שטרם נעשה בהם שימוש במכוניות קיה, בעיקר בתחום העיצוב וחומרי הפנים. מה מכך יישאר בדגם ציבורי? קשה לשער בשלב כל כך מוקדם, אבל חודש מפתיחת התערוכה בגרמניה, קיה כהרגלה כבר מצליחה לעורר הרבה עניין סביב המוצרים החדשים בקנה.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully