וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן תשיק סדרת מכוניות זולות

סיטרואן תזניק קו דגמי C מוזלים, פשוטים וחסכוניים כדי לפנות לקהל רחב יותר ולהגדיל את הכנסות החברה מסביב לעולם. קו דגמי הפרמיום, ה-DSיתפקד כגוף עצמאי עם בידול מודגש

אחרי שסיטרואן הודיעה על פרידתה מה-C3, החברה עומדת להשיק במסגרת תערוכת הרכב הגרמנית קו דגמי "C" - סדרת מכוניות זולות, עממיות ופשוטות שתהיינה רווחיות עבורה בתקופת המשבר הכלכלי בענף הרכב באירופה, ותפתח עבור סיטרואן עידן חדש בו היא מופרדת בצורה ברורה מהשותפה הוותיקה פיג'ו.

בניגוד לסיטרואן C1 או פיג'ו 107, ההתייחסות של בכיריה אל המיזם הוא כמו אל מכוניות שנולדו מתוך הבנה שנדרש שינוי, ואינן חלק ממשפחה אירופית רחבה שקורצה בצ'כיה יחד עם טויוטה אייגו. ה-C ליין היא סדרה שתהיה דומה במהותה למוצרים שמשווקת החטיבה הרומנית של רנו, דא'ציה. אולם, מנכ"ל סיטרואן פרדריק בנזה טוען שהיא לא תתחרה מול הרומניה באופן ישיר, אבל תציע "מחיר אטרקטיבי במיוחד".

למרות הפשטות הנגזרת מסדרת ה-C, סיטרואן מבטיחה אפשריות רבות לעיצוב חלל הפנים ואביזרים בטיחותיים ברמה הנדרשת. אם להתבסס על מוצרי כלאיים נוכחיים כמו סי אליזה - שכוונו מלכתחילה אל רובד עממי, תהיה להם עבודה לא קלה לשכנע את הקהל לרכוש סיטרואן מוזלת - אפילו שנוחות תהיה תכונה עיקרית בה.

בנזה מוסיף לכלי התקשורת בבריטניה, כי השקת דגמי ה-C היא הצעד הראשון להפרדה המותגית בין פיג'ו, סיטרואן וה-DS ליין המפואר. על פי אסטרטגית הקונצרן, פיג'ו תתחרה ישירות בקונצרן פולקסווגן וסיטרואן תחפש ניצחונות מול פורד שנחשבת למותג קצת פחות "פרמיום". דגמי ה-DS המפוארים ימשיכו להתפתח כחטיבה נפרדת של סיטרואן כשבנוסף, תהיה לה גם סדנת עיצוב עצמאית שתדאג לתכנן את המכוניות ללא קשר ישיר לעיצוביהן של המכוניות העממיות.

הסוגיה היחידה על הפרק, היא עלותן של המכוניות. בחברה לא מוכנים כרגע לדבר על מחירים כשהתערוכה נמצאת ממש מעבר לפינה (בכל זאת צריך לשמור סודות לרגע הבכורה). כך או כך, סיטרואן עומדת לעבור טלטלה ולשנות את פניה. רק נקווה שדרך זו לא תפגע באופייה המיוחד.


עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully