וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: מכונית העל של איירטון סנה

מוכר באתר EBAY טוען שבידיו מכונית העל הונדה NSX שהייתה בבבעלותו של נהג הפורמולה 1 האגדי איירטון סנה. למכונית רק 49 אלף ק"מ על מד המרחק

לפעמים צריך לשפשף את העיניים כדי להאמין למציאות באתר EBAY, מחסן הפריטים המקוון הגדול והביזארי ביותר על פני כדור הארץ. אבל, מה קורה לגולש חובב רכב כשהוא פוגש במוצר שהוא כל כך נדיר, שאפילו עבור EBAY הוא עלול להחשב דמיוני או המצאה של איזה מוכר משובש? כך המקרה עם היוזר don123cook שהעמיד כעת למכירה את מכוניתו הפרטית של אלוף הפורמולה 1 והנהג הגדול בכל הזמנים, הבריזלאי איירטון סנה.

למקרה שהתמונה לא מדברת בפני עצמה, נספר שזוהי מכונית מדגם הונדה NSX שיוצרה בשנת 1993. מבחינת תיאורה, המוכר שפרסם את המודעה באתר הבריטי של EBAY, מרחיב כי ההונדה היא בצבע שחור עמוק, יש לה תא נוסעים שנשמר בצורה מוקפדת ואפילו צמד שטיחונים נוסף ומקורי עם טביעת רגלו של איירטון סנה.

אז כיצד מוכיחים שהמכונית אכן שייכת לאיירטון סנה? ובכן, ההוכחה היחידה שהוא מוכן לספק, היא אזכורה של המכונית בספרה של הדוגמנית הברזילאית וזוגתו לשעבר של סנה, אדריאן גליסטו. על פי תיאוריו, ה-NSX מופיעה בעמודים 25 ו-86 של הספר "החיים שלי עם איירטון". לסנה אגב היו עוד שתי מכוניות NSX שגורלן אינו ידוע.

בין אם ניתן או לא להפריך את סיפוריו, עושה רושם שהמכונית עצמה במצב קוסמטי מעולה לאחר ששהתה אצל המוכר כ-17 שנים. מלבד העובדה שצברה בסך הכול 49 אלף קילומטרים (כן זו לא טעות), נראה שהיא הייתה מכוסה רוב חייה או שמורה בתנאים שלא פגמו בשבכה החיצונית (לא נעשו תיקונים). סנה אגב, שנהרג בתאונה באימולה 94', היה בין מפתחיה של המכונית בשנות ה-80 המאוחרות והיה אחד הגורמים החשובים ביותר שהביאו להשקתה ב-1990.

נכון לשעה זו, המכונית, לה מנוע 3.0 ל' ו-274 כ"ס, מוצעת במכירה פומבית במחיר השתתפות התחלתי של 75 אלף דולרים, שהם כ-263 אלף שקלים.

למכירה: הונדה NSX מאלוף העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully