וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס חושפת: GLA קלאס

הבייבי קרוסאובר החדש של מרצדס, ה-GLA יוצג בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא ובינתיים שחררה היצרנית פרטים ראשונים ותמונות. יתחרה באודי Q3, וולוו V40 קרוס קאנטרי וב.מ.וו X1

אתר יצרן

צילום: יצרן

סרטון הקונספט שהפיקה מרצדס בנץ לפני כמה חודשים אודות ה-GLA החדש, הקרוסאובר המפואר והקומפקטי שיתחרה באודי Q3 וולוו V40 CC בין היתר, מספר קצת יותר מהטיזר אותו אתם יכולים למצוא ביוטיוב בימים האחרונים, בו הוא מתועד דוהר בין מדבריות. זוהי למעשה בשורה מצויינת עבור חובבי הכוכב הכסוף, שכן הסבת ה-GLA לרכב סדרתי בוצעה ללא קיצוצים משמעותיים והותירה אותו נאה, ספורטיבי ואגרסיבי.

הטיזר האחרון מלווה בשעות האחרונות גם בתמונות רשמיות שהוציאה דיימלר, ואכן ממבט נוסף, עושה רושם שהוא אימץ את שבכת ה-A קלאס ובתי התאורה של ה-S קלאס, מכיל פגוש גדול ותוקפני, חישוקים גדולים שאף רומזים כמובן על גרסת AMG בתפריט, והחלק האחורי אפילו מצליח ליצור הפרדה מסוימת בינו לבין ML קלאס או ה-CLA.

ה-GLA יחלוק את רוב הרכיבים שלו עם ה-CLA וה-A קלאס, משמע השענות על פלטפורמת ה-MFA (ממוקדת לדגמי הנעה קדמית) ויצויד במנועי בנזין (156-200 כ"ס), דיזל (136-170 כ"ס) ותיבות ג'י טרוניק מחוברות להנעה קדמית (בדגמים פשוטים) או כפולה 4 מאטיק קלאסית של מרצדס בנץ. על פי דיימלר, מידותיו תהיינה די זהות בקבוצה זו, עם אורך של 4.41 מ', 1.80 לרוחב, גובה של 1.50 מ' ובסיס הגלגלים - יתרונו הגדול, יהיה קרוב ל-2.70 מ'. תא המטען מכיל בין 421 ל-836 ל'.

תא הנוסעים יועתק במלואו מה-A קלאס, מלבד כמה תוספות למערכת ההנעה ולוגואים שונים. בין השאר מותקנים ברכב הפנאי מושבים חשמליים עם זכרון, מערכת שמע משובחת, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת ובחלק מהדגמים בקרת SIRI קולית. החשיפה המלאה כאמור, תיערך בתערוכת הרכב בגרמניה באמצע ספטמבר.

מיבואנית מרצדס לישראל קבוצת 'כלמוביל', נמסר לוואלה! רכב כי ה-GLA החדש יושק במקביל להשקתו בחו"ל, סביבות חודש מאי בשנה הבאה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully