וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה יטי מקבל מתיחת פנים

סקודה יטי, רכב הפנאי הפופולארי מצ'כיה זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים ויזכה לבכורה בתערוכת פרנקפורט. השינויים המשמעותיים - בעיקר קוסמטיים

סקודה חשפה מתיחת פנים לרכב הפנאי יטי בדרך להופעתו בתערוכת הרכב הגרמנית בפרנקפורט. עבור היטי, שהושק אי שם בשנת 2009, זהו עדכון מהותי ראשון המיישר קו עם המשפחה העממית בראשה האוקטביה החדשה, ראפיד ועוד זמן מה גם תפציע סוף סוף גם פאביה מחודשת.

כדי לטלטל מעט את עיצובו הסולידי, סקודה תפצל את המהדורות לשני דגמים שונים: 'סיטי' ו'אאוטדור', כלומר עירוני וחובב פעילויות שבילים וכורכר. הבידול ביניהם קל שבקלים ומסתכם בהפרדת גוונים של דיפוני דלות הרכב - הדגם העירוני ילבש מלתחה לבנה ואילו השני יעטה שחור.

שפת העיצוב העכשווית של סקודה ניכרת על היטי בעיקר בחלק הקדמי; המעצבים שלפו את בתי התאורה של דגמי המשפחה ושיבצו אותם עם נורות LED קבועות, הלבישו על מפלצת השלג בהתאם לרוח הסדרה כמה מיגונים, ותחמו את הערכה עם פגוש תחתון לו יחידות ערפל מלבניות וגדולות "מגרדות" סינר.

מהעבר השני של היטי, קשה יותר להבחין במתיחת הפנים, שכן המבנה הרומסטרי הינו מהשמרניים ביותר על הכביש. סקודה ביצעה בזנב מעט שינויים הבאים לידי ביטוי בתצורת יחידות התאורה וליד לוחית הרישוי והפגוש התחתון. גם חישוקים חדשים יהיו ברשימת האבזור הארוכה.

בתא הנוסעים תפרה היצרנית ליטי כמה תוספות מעניינות וראשונות בסדרה, בהן מצלמת ראייה לאחור וחניה אוטומטית. מלבד אלה, היטי המחודש מקבל מושבים עם ריפוד חדש, נורת LED שימושית בתא הכפפות (ניידת) וכל המערכות המוכרות כמו בקרת אקלים, בקרת שיוט ועוד.

קו המנועים של היטי נותר ללא שינוי: ארבעה מנועי דיזל ושלושה מנועי בנזין בחיבור אל תיבות ידניות, או רובוטיות DSG להן ששה או שבעה הילוכים (תלוי בגרסה). המנוע הבכיר בלוגמי הסולר, ה-2.0 ל' TDI הנעה כפולה בעל תפוקה של 170 כ"ס, מוצע כעת לראשונה גם עם תיבה 6 הילוכים אוטומטית.

היטי המחודש ייחשף בתערוכת פרנקפורט, ומחירו באירופה יחל בכ-16 אלף יורו (75 אלף שקלים). טרם נמסרה תגובת היבואנית 'צמפיון מוטורס'.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

סקודה יטי 2014 אאוטדור. אתר יצרן
סקודה יטי אאוטדור. שטח רך/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully