וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח: ב.מ.וו M4 קונספט נחשפת

ב.מ.וו מציגה את ה-M4 קונספט, היורשת העוצמתית ל-M3 המיתולוגית. תתייצב על הכבישים עם מנוע 6 צילינדרים חדש, גמיש וחזק יותר

אתר יצרן

צילום: יצרן

ב.מ.וו חשפה במהלך הסופ"ש האחרון במסגרת אירועי הרוואה בפבל ביץ' קליפורניה את ה-M4 קונספט, המכונית שתכנס לנעליה המאוד גדולות של ה-M3 קופה שעזבה את היצרנית הבווארית בחודשים האחרונים ונכנסה לספרי ההיסטוריה. ה-M4 תשרת הן את סדרה 3 כמכונית הספורט המובילה והן את סדרה 4 בגרסאות גראן קופה. על פי הערכות כלי התקשורת בצרפת, היא מתומחרת בכ-60 אלף יורו (300 אלף שקלים בקירוב).

ה-M4 קונספט מסמלת עבור חטיבת M ם גם את החזרה למנועי 6 צילינדרים בנזין, במקום יחידות ה-V8 הכבדות של ה-M3. מנוע ה-3.0 ל' של הסדרה יפיק מעל 450 כ"ס לעומת כ-420 בגרסה היוצאת ויאפשר לה להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ועד מהירות מרבית של כ-300 קמ"ש. החיבור יהיה לתיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 7 מהירויות ותפעול מגלגל ההגה, אולם תיבה ידנית ככל הנראה לא תהיה בהיצע.

ה-M4 תעמוד על משקל מופחת ב-100 ק"ג של כ-1.5 טון והעיצוב, כפי שאתם, רואים אינו חורג מהתכנון המקורי של סדרות ה-M השונות לאורך שנותיהן; בתי הגלגלים הוגדלו להכיל חישוקי 20 אינטש וצמיגים גדולים, המרכב הונמך, הותקנה מערכת מתלים ספורטיבית, מפלטים כפולים עוטי כרום בכל אחד מהצדדים, ספוילר מוטמע בדלת תא המטען (הכוונה לגרסת ה-CSL הקלילה), תקרת קרבון (סיבי פחמן) ועוד.

ב.מ.וו, כיאה למעמד הבכורה הראשוני בארה"ב, מכנה את המכונית "לימודית" לאור המפרט החלקי שפורסם, אך בגרמניה מדווחים כי היא נמצאת ממש כמה צעדים מייצור מפעל שיחל בקרוב. בלי הרבה שינויים ומתיחות לעורה, נוכל לראותה על הכבישים בעוד פחות משנה.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully