וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: טויוטה קאמרי החדשה

טויוטה קאמרי החדשה הגיעה לישראל בגרסאות בנזין והיברידית ורמת אבזור אחת גבוהה ומפוארת. המחירים, החל מ-220 אלף שקלים

יוניון מוטורס, יבואנית דגמי טויוטה לישראל, מחזקת בימים אלה את הקורולה החשובה ומציגה ביגאל אלון את המשפחתית הגדולה, טויוטה קאמר החדשה. הדור השביעי של המכונית הפופולארית יחל את שיווקו בישראל עם מנוע בנזין סטנדרטי, ולראשונה בייבוא סדיר יימכר גם בגרסה היברידית המציעה חסכון בצריכת הדלק.

הקאמרי, המציינת השנה יותר מ-30 שנות שירות במותג היפני למעשה מגיעה אלינו קצת באיחור, אך זכתה לעיצוב מעודכן ברוח הדגמים העכשווים של היצרנית הגדולה בענף, כך שהיא חולקת קווי דמיון עם קורולה, אוריס ויאריס וכמה דגמים המשווקים בלעדית בארה"ב. היא מעט יותר גדולה ומרווחת מקודמתה ובמיוחד זכתה לחיזוק במרווח הרגליים (5 ס"מ) ליושבים מאחור.

לקאמרי תהיה בישראל רמת גימור אחת - XLE. האבזור הסטנדרטי כולל ריפודי עור, מושבים חשמליים, מערכת שמע עם 10 רמקולים, מסך מגע בגודל 8 אינטש, ניווט, מצלמת ראייה לאחור, דיבורית Bluetooth, חימום מושבים קדמיים, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים מקוריים וחישוקי 17 אינטש. ערכת הבטיחות מורכבת מ-10כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה ועוד.

הקאמרי תוצע בישראל עם שני מנועים: בנזין רגיל והיברידי. היחידה ההיברידית המשלבת מנוע בערה ומנוע חשמלי מחלצת הספק מרבי של 200 כ"ס מנפח של 2.5 ל' בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה, ומאיצה אותה מהמקום ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות בלבד. על פי נתוני צריכת הדלק, לוגמת הקאמרי ההיברידית כ-19 ק"מ לליטר (יצרן) בנסיעה עירונית ו-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. נתון ה-CO2 שלה הוא 99 גק"מ בלבד.

מנוע הבנזין לו 2.5 ל' מפיק 178 כ"ס -23 קג"מ ומאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.1 שניות. התיבה האוטומטית לה 6 הילוכים מעמידה נתוני צריכת דלק של 12.2 ק"מ לליטר בערים ועד 18 ק"מ בנסיעה בינעירונית.

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס: "אנו גאים להשיק בישראל את גרסאות הקאמרי אשר זוכות להצלחה גדולה ועקבית בארה"ב, ולהרחיב בכך את היצע הדגמים ההיברידיים שלנו. בשנתיים האחרונות פעלנו באופן אינטנסיבי להתאמת הרכב לדרישות השוק והתקינה המקומית, והקמנו תשתיות תפעוליות ושירותיות לקליטת רכבים ממקור הייבוא החדש. הקאמרי נהנית גם בישראל ממוניטין רב שנים כרכב מנהלים יוקרתי, איכותי ואמין, ואני צופה כי בתוך שנה נמסור למעלה מ-500 רכבי קאמרי".


מחיריה של הקאמרי החדשה בישראל יחלו ב-220 אלף שקלים, ועד 240 אלף שקלים לגרסה ההיברידית.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טויוטה קאמרי. אתר יצרן
טויוטה קאמרי/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully