וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו BRZ STI: למראית עין

סובארו משחררת את כל הפרטים על חבילת ה-STI ל-BRZ ומשאירה אותנו צמאים לשלב הבא של מכונית הספורט היפנית. מדוע?

אחרי כל הטיזרים, הטפחים והלוגואים, נדמה היה שסובארו האזינה לקהל המעריצים של ה-BRZ והפיקה עבורה קיט טורבו משמעותי ומקורי. אולם, אמש (ראשון) התגלתה התמונה המלאה והמאכזבת משהו: ה-STI החדשה של מכונית הקופה איננה אלא חבילה קוסמטית מנקרת עיניים. הכתובת הייתה על הרכב? אולי.

ה-STI, כפי שמתחייב מהלוגו הספורטיבי, מוסיפה ל-BRZ את כל מה שיש במחסני החטיבה. זה מתחיל בגוון כחול קלאסי של סובארו טורבו, חישוקים מושחרים 18 אינטש (אולי יהיו גם מוזהבים) מולבשים על צמיגי 225/40, בלמי ברמבו עם 4 בוכנות מלפנים ו-2 מאחור, ספויילר תחתון מלפנים וכל הכיתובים שהפכו לסימני ההיכר של הגרסה מזה למעלה מ-15 שנים.

לצד המארז הקרבי, ישנן תוספות חשובות במישור הדינאמי. לגרסת ה-BRZ ערכת מתלים וקפיצים שונה מהדגם הסטנדרטי, היא מצוידת גם במוט חיזוק קדמי (סטראט), מוטות מייצבים, בקרת VDC מכוילת מחדש, בקרת פליטה עם ווסת עוצמה לתגבור שאון הפליטה ועוד. מנוע ה-2.0 ל' בוקסר אם שאלתם, לא עלה בדרגה. זה עדיין מחלץ 200 כ"ס בחיבור לתיבה ידנית 6 מהירויות, ומאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-8 שניות ועד 225 קמ"ש מרביים.

חלל הפנים עוטה את אביזרי ה-STI במלואם, כפי שהם מותקנים בכל הגרסאות של האימפרזה. גם כאן תמצאו הרבה לוגואים של STI, מושבי ספורט עוטים אלקנטרה, תפירות אדמדמות מיוחדות, לוח שעונים STI, מעט נגיעות קרבון בגווני דיפוני הדשבורד ועוד כמה תכונות במערכת הבידור המרכזית.

סובארו תחל למכור את ה-STI ממש בימים הקרובים בסוכניות שלה ברחבי העולם. התוספת למחיר הבסיסי של ה-BRZ אינה ידועה כעת (בישראל מתומחרת המהדורה הרגילה ב-225 עד 235 אלף שקלים). בכורה בכל אופן תערך לה בתערוכת פרנקפורט הקרובה.

מיבואנית סובארו לישראל נמסר לוואלה! רכב כי חבילת ה-STI תגיע לארץ במהלך 2014.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

סובארו BRZ STI. אתר יצרן
סובארו BRZ STI/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully